فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

غافلگیری قاچاقچیان غیربومی در صومعه‌سرا | کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری ۵ نفر قاچاقچی غیربومی در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروهای آن‌ها، ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری ۵ نفر قاچاقچی غیربومی در این شهرستان خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروهای آن‌ها، ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده با بیان اینکه اینکه مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت‌های مجموعه انتظامی قرار دارد، اظهار داشت: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی به شهرستان صومعه‌سرا، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، خودروهای پژو پارس و پژو ۲۰۶ حامل مواد مخدر را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن‌ها را در شهر صومعه‌سرا متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۲۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از خودروهای مورد نظر اشاره کرد و بیان داشت: متهمان ۱۷، ۱۸، ۲۰، ۴۲ و ۴۴ ساله غیربومی که تحت پوشش خانواده اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کردند، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ وهاب‌زاده در پایان با اشاره به اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و معتادان متجاهر، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share