فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

تیراندازی به خودروی همسر در صومعه‌سرا | متهم ۴۶ ساله حین فرار دستگیر شد

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد و افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم ۴۶ ساله به علت اختلافات شخصی و مالی با همسر خود با پوشش کاملا زنانه به سمت خودرو وی تیراندازی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عامل تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده با اشاره به تلاش مجموعه انتظامی برای برقراری و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری لفظی و متعاقب آن تیراندازی با سلاح گرم، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه با حضور به موقع پلیس عامل تیراندازی حین فرار از محل جرم دستگیر شد، بیان داشت: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، متهم ۴۶ ساله به علت اختلافات شخصی و مالی با همسر خود با پوشش کاملا زنانه به سمت خودرو وی تیراندازی کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از متهم یک قبضه سلاح کلت جنگی کشف شد، افزود: متهم سابقه‌دار با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ وهاب‌زاده در پایان با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

Share