جادویی که به میلیونر شدن من ختم شد

 از اساسی‌ترین رازهای میلیونر شدن که مرا در زمینه ادویه جات میلیونر کرد، پیروی کردن از این سه کلمه: کسب درآمد بیشتر، هزینه کمتر و سرمایه گذاری عاقلانه بود که برای من جادو کرد و باعث رشد و پیشرفت من شد.

 از اساسی‌ترین رازهای میلیونر شدن که مرا در زمینه ادویه جات میلیونر کرد، پیروی کردن از این سه کلمه: کسب درآمد بیشتر، هزینه کمتر و سرمایه گذاری عاقلانه بود که برای من جادو کرد و باعث رشد و پیشرفت من شد.

زیره مشهد

زیره یکی از ادویه هایی است که در غذاهای بسیاری از آنها استفاده می شود و شما مشتریان عزیز برای اطلاع از قیمت زیره مشهد می توانید به مراکز فروش معتبر آن مراجعه نمایید.

زیره حاوی بسیاری از ترکیبات گیاهی است زیره حاوی بسیاری از ترکیبات گیاهی است با فواید بالقوه برای سلامتی مرتبط هستند، از جمله ترپن ها، فنل ها، فلاونوئیدها و آلکالوئیدها،تعدادی از اینها به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کنند، که مواد شیمیایی هستند که آسیب رادیکال های آزاد به بدن شما را کاهش می دهند. رادیکال های آزاد اساساً الکترون های تنها هستند. الکترون ها جفت بودن را دوست دارند و وقتی از هم جدا می شوند ناپایدار می شوند. این الکترون‌های تنها یا «آزاد» دیگر شرکای الکترونی را از سایر مواد شیمیایی بدن شما می‌دزدند. این فرآیند “اکسیداسیون” نامیده می شود. اکسیداسیون اسیدهای چرب در شریان های شما منجر به گرفتگی عروق و بیماری قلبی می شود. اکسیداسیون همچنین منجر به التهاب در دیابت می شود و اکسیداسیون DNA می تواند به سرطان کمک کند. آنتی اکسیدان هایی مانند آنهایی که در زیره وجود دارد، الکترون را به یک الکترون رادیکال آزاد تنها می دهد و آن را پایدارتر می کند. آنتی اکسیدان های زیره احتمالا برخی از مزایای سلامتی آن را توضیح می دهند.

پودر کیوی

کیوی ارزش غذایی بالایی دارد و به خاطر خواص ویژه ای که دارد از نوع خشک شدۀ آن و یا به عبارتی چیپس کیوی می توان استفاده کرد. به همین دلیل نگرانی از بابت دسترسی به این میوه پرخاصیت نداشته و تا حدی می توانیم از خواص آن استفاده کنیم.

چنانچه تمایل دارید قیمت پودر کیوی که تهیه می کنید مناسب باشد، کافی است تا با ما ارتباط بگیرید تا مشاورین ما به شما مشاوره های لازم را بدهند.

باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود: به علت دارا بودن ویتامین C سیستم حفاظتی بدن را بسیار تقویت می کند و از بروز بیماری ها از جمله سرطان جلوگیری می کند. افرادی که سیگار می کشند به این ویتامین نیاز بیشتری دارند چون مواد سمی حاصل از دود سیگار را از بین می برند . شکل چیپسی این میوه دارای فیبر حل شدنی است که باعث رشد باکتری مفید موجود در رودۀ بزرگ می شود و خطر مبتلا شدن به بیماری سرطان رودۀ بزرگ را کاهش می دهد و همچنین باعث کاهش وزن می شود. مصرف کردن کیوی همراه با غذاهای گوشتی باعث هضم سریع تر غذا می شود.

پودر پوست لیمو

یکی دیگر از ادویه پرکاربرد پودر پوست لیمو می باشد که قیمت پودر پوست لیمو و لیموی تازه تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

برای این منظور باید از لیموترش‌های زرد رنگ و درشت استفاده شود، ابتدا لیمو‌ها را به خوبی شسته و خشک کنید. سپس با پوست کن یا چاقو پوست زرد رنگ را از آن جدا کنید.

دقت کنید قسمت‌های سفید باعث تلخی آن می‌شود، پس تا جایی که می‌توانید پوست زرد را به صورت سطحی و نازک برش بزنید به صورتی که قسمت سفید همراه آن نباشد.

ویتامین پوست لیمو ۵ تا ۱۰ برابر بیشتر از ویتامین آب لیمو است. علاوه براین، پوست لیمو موجب برطرف کردن سم‌های موجود در بدن می‌شود. متاسفانه بسیاری از افراد فکر می‌کنند که پوست لیمو مفید نیست و آن را کنار می‌گذارند.

پوست لیمو را می توانید به روش های مختلفی برای غذا و حتی بهبود بهداشت شخصی و منزل استفاده کنید. لیمو و بقیه مرکبات افزون بر این که خوشمزه هستند، پوست حاوی اسانس دارند که می توان از پوست آن ها هم به تنهایی برای تهیه انواع غذاها، سس ها، کیک ها و شیرینی جات استفاده کرد.

Share