علوی: ترافیک از معضلات مهم شهر رشت است

تاکید شهردار رشت بر هوشمندسازی در تقسیم و تخصیص عوارض دریافتی شهرداری

سید امیرحسین علوی، شهردار رشت در دیدار با نمایندگان بانک رفاه استان گیلان و هیات همراه بر تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در جهت ارتقای سطح زندگی شهروندان همچنین تامین مالی پروژه‌های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه‌ای با حضور سید امیرحسین علوی شهردار رشت، معاون حمل و نقل و امور زیربنایی و خزانه‌داری شهرداری و نمایندگان بانک رفاه با هدف گسترش همکاریهای دوجانبه در ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد.

شهردار رشت در این جلسه تامین مالی پروژه‌ها را مهمترین دغدغه و هدف مورد تاکید شهرداری خواند و ابراز داشت: شهرداری گردش مالی بسیار بالایی دارد و در ردیف مالی سال جاری آن تقریبا ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات تعریف شده است.

علوی هوشمندسازی در تقسیم و تخصیص عوارضی که شهرداری دریافت میکند را از محورهای قابل تکیه برای همکاری شهرداری و بانک رفاه ذکر کرد و افزود: ترافیک از معضلات مهم شهر رشت است و پروژه‌های بازگشایی و رینگ ۹۰ متری در راستای حل همین مشکل در حال اجرا هستند بنابراین بانک رفاه می‌تواند در این حوزه کمک حال شهرداری رشت باشد.

شهردار رشت این شهر را از جمله شهرهای شمالی مسافرخیز در تمام ایام سال خواند و ضمن تاکید بر اهمیت اجرای پروژه‌های عمرانی با رویکرد ترافیک اذعان کرد: تعامل مناسب میان این دو نهاد موجب رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری خواهد شد.

نمایندگان بانک رفاه استان گیلان و هیات همراه هم در این جلسه بر نقش تعامل سازنده نظام بانکی و شهرداری در ارتقای سطح زندگی مردم تاکید کرد.

گفتنی است با توجه به اینکه بانک رفاه یکی از تامین کنندگان مالی سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود و بازنشستگان بسیار زیادی از نهادها، بهزیستی و ارگانهای مختلف را تحت پوشش خود قرار داده است این نهاد مالی برای افزایش همکاری با شهرداری رشت اعلام آمادگی کرد.

در این جلسه همچنین درباره اینکه شهرداری رشت و بانک رفاه تفاهم‌نامه‌ای کامل در قالب کارگروه بانکداری جامع داشته باشند هم صحبت‌هایی بین طرفین رد و بدل شد و شهرداری هم از آن استقبال به عمل آورد.

Share