بزرگترین رازی که من را میلیاردر کرد ایزوگام بود

یکی از ایزوگامهایی که دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد ایزوگام پلیمری است و از آنجایی که در تولید ایزوگامهای پلیمری از نوعی قیر به صورت خالص استفاده می نمایند در نتیجه این محصول از وزن بسیار سبک و مناسبی برخوردار می باشد.

اگر باور داشته باشید که می توان میلیاردر شد، می توانید به مقصودتان دست پیدا کنید زیرا باور داشتن به انجام کاری، مهم ترین قدم در رسیدن به یک هدف می باشد. من با علم اینکه می توانم یک فرد ثروتمند بشوم کسب و کار جدیدم را در حوزه ایزوگام آغاز کردم و پس از گذشت مدتی به این هدفم رسیدم.

ایزوگام سقف

یک عامل مهم در تعیین قیمت نصب ایزوگام سقف میزان ناهمواری سطوح زیرین است؛ در صورتی که لایه های ایزوگام قدیمی تکه تکه شده یا باد کرده باشد و به صورت یک دست نباشد، هزینه زیرسازی هم به قیمت نهایی اضافه می شود.

متراژ ایزوگام به کار رفته نیز در برآورد هزینه کلی نصب نقش دارد و در واقع بخش اصلی هزینه ها به این قسمت مربوط می شود.

نکته مهم در هنگام تسویه حساب هزینه نصب ایزوگام روی پشت بام آپارتمانها این است که تمام واحدها بر اساس متراژ واحد خود می بایست در پرداخت هزینه ها شرکت کنند.

ایزوگام تک بام

امروزه ایزوگام تک بام و لایه یکی از ایزوگام هایی بوده که به عنوان عایق رطوبتی شناخته می شود، آن ها از سقف خانه ها در برابر رطوبت و آب محافظت می کنند و از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند، این محصولات به صورت دو لایه و یک لایه عرضه می‌ شوند و نوع یک لایه آن ها از استحکام و دوام زیادی برخوردار است.

قیمت ایزوگام طلایی نسبت به سایر ایزوگام‌ های چندین لایه ارزان تر می باشد، این محصولات بر حسب استاندارد های جهانی تولید می‌ شوند و ضخامت آن ها حدود ۳ میلی متر است.

عرض این محصولات یک متر بوده و می‌ توان گفت که طول آن ها در ۱۰ متر متفاوت می باشد، کیفیت این محصولات رابطه مستقیمی با کیفیت آن ها دارد، ایزوگام ها به صورت رول های مختلف عرضه می شوند و هر چه ضخامت آن کمتر باشد، وزن این محصول نیز کمتر است در نتیجه کارایی و کیفیت محصول پایین می آید.

ایزوگام پلیمری

یکی از ایزوگامهایی که دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد ایزوگام پلیمری است و از آنجایی که در تولید ایزوگامهای پلیمری از نوعی قیر به صورت خالص استفاده می نمایند در نتیجه این محصول از وزن بسیار سبک و مناسبی برخوردار می باشد.

در نتیجه هیچ گونه وزن اضافی برای ساختمانها به وجود نمی آورد و معمولا برای تولید ایزوگامهای پلیمری از موادی نظیر انواع فویلهای آلومینیومی، پوشالهایی از گونیهای مخصوص پلاستیکی، قیر و تیشو استفاده می نمایند.

ایزوگامها در دو نوع مختلف تک لایه که از جنس پلی استر می باشند و دارای انعطاف بسیار زیادی هستند که این نوع ایزوگامها  همجون ایزوگام استخری بسیار ظریف می باشند.

Share