فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:

کشف ۱۰۰ کیلو حشیش در رودسر | دستگیری ۳ نفر و معرفی آنها به مرجع قضایی

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش در بازرسی از یک دستگاه خودرو آریسان و دستگیری ۳ نفر در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم ماده روانگردان حشیش در بازرسی از یک دستگاه خودرو آریسان و دستگیری ۳ نفر در شهرستان رودسر خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه بدون شک اعتیاد و مواد مخدر به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی فراگیر است که تمام ساختارهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را دچار آسیب می‌کند، اظهار داشت: پلیس خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان گیلان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: با اقدامات همه جانبه و حین کنترل و پایش محورهای مواصلاتی، خودرو آریسان متهم که به همراه همدستانش در حال حمل مواد مخدر بود در شهر رودسر شناسایی و توسط پلیس متوقف شد.

این مقام ارشد انتظامی از کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در بازرسی از خودرو مورد نظر خبر داد و بیان داشت: در این رابطه متهمان ۳۲، ۳۶ و ۴۷ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

Share