فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

انهدام باند شرکت هرمی و دستگیری ۱۱ نفر در رودسر

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۱ تن از اعضای آن در شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از انهدام یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۱ تن از اعضای آن در شهرستان رودسر خبر داد.

سردار «عزیزاله ملکی» در این خصوص بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رودسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده، صحت موضوع محرز شد و کارآگاهان پلیس آگاهی محل فعالیت اعضای این باند را در یک واحد مسکونی در بخش واجارگاه شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و ۱۱ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند بیان داشت: ۵ جلد کتاب و ۱۰ جلد جزوه آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز از این مکان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

Share