فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۸۱ کیلو حشیش در بار هندوانه شب یلدا

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۸۱ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۸۱ کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بندرانزلی هنگام کنترل نامحسوس محور «حسن‌رود – انزلی» یک دستگاه کامیون حامل بار هندوانه را برای بررسی متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه در پی اظهارات ضد و نقیض راننده کامیون، بار هندوانه آن مورد بازرسی قرار گرفت افزود: ۸۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای داخل هنداوانه‌ها جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی از دستگیری متهم ۴۱ساله این پرونده و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: کامیون حامل موادمخدر توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: موادمخدر علاوه بر تاثیری که بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش احساس امنیت دارد، باعث می‌شود همه‌ساله بخش قابل توجهی از منابع انسانی و اقتصادی جامعه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به مقابله و درمان اعتیاد در جامعه اختصاص داده شود.

Share