مدیرکل صمت گیلان اعلام کرد:

نیاز به ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل طرح‌های مهم گیلان است

تیمور پورحیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اظهار داشت: سرمایه لازم جهت تکمیل طرح‌های مهم استان بیش از ۲۳۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل صمت گیلان گفت: سرمایه لازم جهت تکمیل طرح‌های مهم استان بیش از ۲۳۰۰ میلیارد تومان است.

تیمور پورحیدری اعتبار لازم جهت تکمیل طرح‌های مهم استان را در مجموع بیش از ۲۳۰۰ میلیارد تومان برشمرد و افزود: این میزان اعتبار مورد نیاز برای سرمایه ثابت ۲۱۹۴ میلیارد تومان و برای سرمایه در گردش ۱۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیرکل صمت استان گیلان خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار لازم در تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان که توسط بخش خصوصی در حال انجام است و طرح توسعه شرکت‌های بزرگ همچون ذوب آهن درفک، سیمکو، پارس شهاب، ماشین‌سازی امیدی را نیز شامل می‌شوند و اشتغال بالایی را برای استان به ارمغان خواهند آورد.

پورحیدری افزود: در مجموع ۱۳۳ طرح نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان وجود دارد و بر اساس جوازهای صادره، پیش‌بینی می‌شود با تامین اعتبار لازم بیش از ۵ هزار شغل جدید در استان ایجاد شود که بسیار قابل توجه بوده و علاوه بر کمک قابل ملاحظه به اقتصاد استان و کشور در کاهش نرخ بیکاری استان و کشور سهم بسزایی خواهد داشت.

Share