در احکامی جداگانه صورت گرفت؛

روسای ادارات صمت سیاهکل و لنگرود منصوب شدند | دستور تشکیل نمایندگی اتاق اصناف در دیلمان

تیمور پورحیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در احکامی جداگانه سرپرستان ادارات صمت شهرستان‌های سیاهکل و لنگرود را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل صمت استان گیلان در احکامی جداگانه سرپرستان ادارات صمت شهرستان‌های سیاهکل و لنگرود را منصوب کرد.

تیمور پورحیدری در احکامی جداگانه سرپرستان ادارات صمت شهرستان سیاهکل و لنگرود را منصوب کرد و در مراسم تودیع و معارفه، گفت: مدیر پشت میزنشین نمی‌خواهیم مدیران ما باید در وسط میدان و در کنار مردم به صورت جهادی به انجام وظایف بپردازند.

مدیرکل صمت استان گیلان با امضای این احکام رامین خوشحال را به عنوان سرپرست اداره صمت شهرستان سیاهکل و علی‌اصغر محمد دوست را به عنوان سرپرست اداره صمت شهرستان لنگرود منصوب کرد.

وی با بیان اینکه ساماندهی بخشی از معیشت و اشتغال جامعه در چارچوب رسالت و وظایف صمت است، گفت: برای تامین انتظارات مردم در حوزه تولید و تجارت؛ نیازمند همت همه کارشناسان و مدیران صمت شهرستان و ستاد هستیم.

مدیرکل صمت گیلان در بخشی دیگر از سخنان خود تاکید کرد: برای تسهیل دسترسی کسبه به خدمات صنفی؛ اولین فرصت نسبت به تشکیل دفتر نمایندگی اتاق اصناف در دیلمان اقدام گردد.

پورحیدری در پایان خاطر نشان کرد: اصناف همانگونه که در طول انقلاب اسلامی بسیار همراه و پشتیبان نظام بوده‌اند موضعگیری قاطعانه در برابر این اغتشاشات داشته باشند و امنیت را در فضای بازار حفظ نمایند.

Share