تاکید بر شناسایی و پیگیری جذب اعتبارات تکمیلی ساخت واحدهای مسکونی روستایی

موسی پورمیرزا سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار شد

حامد دائمی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان به همراه سید محمود بشیری معاون عمران روستایی و سیدابراهیم خوشروی مسئول روابط عمومی با حضور در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار با کارکنان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حامد  دائمی در جلسه با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار با تشکر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در تمامی حوزه ها، خدمت و کار صادقانه برای مردم را نوعی عبادت توصیف کرد و از همکاران خواست تا از فرصت خدمت به مردم نهایت بهره را ببرند.

وی ضمن تاکید بر انجام وظایف قانونی و محوله به بنیاد، خواستار تسریع در ارائه خدمات به مردم شد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان شناسایی و پیگیری جذب اعتبارات تکمیلی اقشار کم درآمد در خصوص ساخت واحدهای مسکونی روستایی و همچنین انجام تعهدات برنامه‌های شهرستان در راستای تحقق اهداف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سالجاری را تاکید نمود.

مهندس دائمی گفت: تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، یکی از مباحث مهمی است که امروزه در دستگاه‌های دولتی مطرح است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: با توجه به اینکه شغل ما به گونه‌ای است که با اقشار مختلف مردم اعم از شهری و روستایی سر و کار داریم، بایستی به تکریم ارباب رجوع توجه بیشتری داشته باشید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه تغییرات در مدیریت، سازمان‌ها و نهاد‌ها را از یکنواختی خارج می‌کند، افزود: بنیاد مسکن با این که یک نهاد بوده ولی در امورات خود کاملاً حرفه‌ای است.

در پایان آقای موسی پورمیرزا با حفظ سمت سازمانی بعنوان سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رودبار منصوب و از خدمات مهندس رسول رهبری قدردانی شد.

Share