ریشه ثروتم با انجیر رشد کرد و میلیاردر شدم

رسیدن به موفقیت نتیجه ی انجام تلاش شبانه روزی ومی باشد و ریشه های محکم و قوی دارد، من پایه و ریشه های ثروتم را با شروع کسب وکار در حوزه انجیر قوی کردم توانستم به ثروت فراوانی برسم.

رسیدن به موفقیت نتیجه ی انجام تلاش شبانه روزی ومی باشد و ریشه های محکم و قوی دارد، من پایه و ریشه های ثروتم را با شروع کسب وکار در حوزه انجیر قوی کردم توانستم به ثروت فراوانی برسم.

انجیر سیاه

یکی دیگر از خواص انجیر سیاه، قابلیت خون سازی آن است. انجیر خشک را می توان مستقیماً و به طرق مختلف مصرف کرد. به عنوان مثال، می توان با مخلوط آن با چیزهایی مانند ماست، غلات صبحانه و غیره آن را مصرف کرد. میتوان آن را پخت و یا می توان آن را با روغن زیتون مصرف کرد. در این صورت، درمان بسیاری از مشکلات خواهد بود.

تحقیقات در این زمینه بسیار محدود است. با توجه به مطالعه ای که در سال ۱۹۹۸ انجام شد، مشخص شد  که هشت نفر از شرکت کنندگان، با مصرف عصاره برگ انجیر، سطح گلوکز وارد شده به بدن آن ها از طریق مواد غذایی کاهش یافته است.

در یک مطالعه معتبر که از موش های مبتلا به دیابت نوع ۲ استفاده می کرد، محققان دریافتند، عصاره برگ انجیر می تواند سطح انسولین را بهبود بخشد و میزان گلوکز موجود در خون را کاهش دهد.در مطالعه ای متفاوت، که از موش های مبتلا به دیابت استفاده شده بود، محققان دریافتند که عصاره برگ انجیر، تولید گلوکز را در کبد به طور کامل متوقف و یا کند می کند.

انجیر پیوندی

مطالعات بسیار کمی در مورد ارتباط بین انجیر پیوندی و سلامت مو انجام گرفته است. با این حال، انجیر دارای مقدار زیادی آهن است، که یک ماده معدنی مهم برای حفظ سلامت مو است.

قبل از شروع مصرف عصاره یا مکمل برای سلامت مو، باید با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که با پوست و موی شما سازگار باشد.

تحقیقات بسیاری برای آزمایش تاثیر انجیر بر تب لازم است. مطالعه ای روی موش ها انجام شد که نشان داد ، یک دوز عصاره الکل انجیر، می تواند دمای بدن را تا حدود ۵ ساعت کاهش دهد.

از آنجایی که محققان، هنوز در مورد دلایل اثر کاهنده دمای بدن توسط انجیر اطمینان ندارند لذا مستلزم بررسی و تحقیق بیشتری می باشد تا دلایل روشنی در مورد نحوه عملکرد آن بر کاهش تب، رفع زگیل های پوستی و ستیر اثرات آن ارائه گردد.

انجیر خشک

در حال حاضر انجیر خشک به همراه سایر میوه ها و آجیل های خشک یک میان وعده قوی است، و جایگزین غذاهایی از قبیل چیپس، شکلات، گرانول، بیسکویت، ساندویچ، کراکر و نوشیدنی های حاوی قند می باشد.

برخی از میوه های خشک قبل از خشک شدن با دی اکسید گوگرد تصفیه می شوند. این ماده نگهدارنده به میوه های خشک اجازه می دهد تا رنگ خود را در طول فرآیند خشک شدن، حفظ کنند. دی اکسید گوگرد می تواند در برخی افراد واکنش های شبه آسم را برانگیزد. میوه های خشک ارگانیک حاوی مواد شیمیایی نیستند. رنگ آن تیره تر است و طعم کمی متفاوتی دارد، اغلب بیشتر شبیه نسخه تازه این میوه است. از طرفی، گوگرد موجود در برخی انجیر های خشک، باعث ازدیاد رشد مو و جلوگیری از ریزش مو می گردد.

Share