سریع السیر ترین روشی که من را با انجیر به پول رساند

من با ورود به حوزه انجیر توانستم این راه میانبر را پیدا کنم و کسب وکارم را بر این اساس شکل بدهم و پس از گذشت مدتی به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم.

طبیعتا رسیدن به ثروت نیازمند صبر و طی کردن یک بازه زمانی می باشد اما روش های میانبری نیز وجود دارد که می تواند شما را به این هدف برساند. من با ورود به حوزه انجیر توانستم این راه میانبر را پیدا کنم و کسب وکارم را بر این اساس شکل بدهم و پس از گذشت مدتی به یک فرد میلیاردر تبدیل شدم.

انجیر پیوندی

خواص انجیر خشک به قدری زیاد است که موجب محبوبیت بسیاری از افراد شده است. انجیر پیوندی خشک، در بین بسیاری از افراد محبوب می باشد. علاوه بر دسترسی ساده و نگهداری آسان با ماندگاری بسیار بیشتر، خبر خوب در این واقعیت نهفته است که از نظر تغذیه ای، تا حد زیادی مشابه انجیر تازه است.

اگرچه در فرایند خشک شدن، برخی از ویتامین های محلول در آب از بین می رود، اما ویتامین های محلول در چربی، مواد معدنی و سایر ترکیبات مفید افزایش می یابد. انجیر خشک حاوی پکتین است که کلسترول خون را کاهش می دهد. انجیر، تنها میوه ای است که پس از خشک شدن، برخی از ویتامین های موجود در آن افزایش می یابد.

انجیر سیاه

بر اساس تحقیقات، میزان فنولیک کل و فعالیت آنتی اکسیدانی بالاتری در انجیر سیاه پس از فرآیند خشک شدن مشاهده شده است. انجیر خشک، منبع بهتری از ترکیبات فنلی و آنتی اکسیدان ها نسبت به انجیر تازه است.

در عین حال، انجیر خشک و آلو خشک، دارای آنتی اکسیدان های با کیفیت بالاتری نیز هستند. آنتی اکسیدان های موجود در انجیر می توانند از کلسترول LDL یا کلسترول بد در برابر اکسیداسیون محافظت کنند. اکسیداسیون لیپوپروتئین ها، باعث ایجاد تصلب شرایین در بدن می شود.

اثرات ملین برخی از میوه های خشک بیشتر از میوه های تازه از جمله انجیر، توت و آلو است. انجیر یکی از غنی ترین فیبرهای موجود است. مقادیر بالای فیبر در رژیم غذایی می تواند با جلوگیری از انواع خاصی از سرطان شکم و همچنین سرطان روده بزرگ، سلامت کلی بدن را افزایش دهد.

انجیر آردی

انجیر خشک سرشار از پتاسیم است، که به تنظیم میزان جذب قند در بدن، پس از مصرف غذا کمک می کند. مقادیر زیاد پتاسیم می تواند تضمین کند که افزایش قند خون کمتر خواهد بود و این موضوع ثابت شده است که انجیر آردی، برای بیماران دیابتی مفید است.

همانطور که اشاره شد، این میوه خشک شده، سرشار از پتاسیم و مقداری سدیم است، بنابراین می تواند دفاعی عالی در برابر عوارض فشار خون بالا باشد و انجیر را به یک غذای آرامش بخش نیز تبدیل کند.

می توانید انجیر خشک را همانطور که هستند مصرف کنید, یا می توانند آن را با خیساندن در آب نرم کنند و سپس میل نمایند. میتوان پس از پختن انجیر خشک نیز از آن استفاده نمود.

Share