ملی‌پوش گیلانی شمشیربازی سابر ایران:

رهبری: ضربه بزرگی به تیم سابر زدند | بدون حاشیه دنبال سهمیه المپیک هستیم

محمد رهبری، ملی‌پوش گیلانی شمشیربازی سابر ایران اظهار داشت: بدون حواشی و با انگیزه به دنبال این هستیم که بتوانیم سهمیه المپیک پاریس را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محمد رهبری، ملی‌پوش گیلانی شمشیربازی سابر ایران در حاشیه جام جهانی شمشیربازی سابر جوانان در مورد حضور پیمان فخری سرمربی سابق تیم ملی در یک تیم باشگاهی آمریکایی و جدا شدن از شمشیربازی ایران بیان کرد: جدا شدن فخری خیلی ناراحت کننده است و دوست داشتیم با ما باشند. شاگرد او بودیم و حق پدری به گردن ما داشتند و دوست داشتیم تا ورزش می‌کنیم با ما باشد. البته باز هم حواسشان به ما است و ارتباط داریم و در مسابقات بیشتر همدیگر را می‌بینیم و اگر بشود آنجا از او استفاده می‌کنیم.

رهبری در مورد برنامه تیم ملی سابر بزرگسالان و اینکه شرط اعزام به مسابقات فرانسه حضور در جدول ۳۲ نفره جام جهانی الجزایر است، گفت: اولین مسابقه الجزایر است و پس فردا اعزام می‌شویم و مسابقه بعدی ما فرانسه است. در صورتی که راهی جدول ۳۲ نفره شویم، به فرانسه می‌رویم. این شرط انگیزه می‌شود. البته ممکن است برخی ناراحت شوند. ما دوست داشتیم کل تیم در مسابقات شرکت کند. خودم با این شرط مشکل ندارم چون ایمان دارم که نتیجه می‌گیرم.

او در پاسخ به این پرسش که فصل گذشته مسابقات فراز و فرود زیادی داشتند و از آنجا که باید دنبال کسب سهمیه المپیک باشند، نقاط ضعف خود را برطرف کرده‌اند؟ تاکید کرد: مشکل ما روانی بود نه فنی. برخی به اسم ورزشکار برای ورزشکاران حاشیه درست کردند و ضربه بزرگی به تیم سابر زدند. هدفشان تخریب تیم ما بود. ما در پایان فصل مسابقات که بازی‌های کشورهای اسلامی بود نتیجه بدی بدست نیاوردیم. امسال بدون حواشی و با تمام سعی و انگیزه به دنبال سهمیه بازی‌های المپیک و کسب نتیجه در بازی‌های آسیایی هستیم و مطمئنا این فصل از مسابقات برای ما بهتر از فصل قبل خواهد بود.

ملی‌پوش سابر در پاسخ به این پرسش که چقدر توانسته خود را برای مسابقات آماده کند تا بتواند نتایج خوبی بگیرد؟ تاکید کرد: سعی کردم مشکلات را رفع کنم و با آرامش خاطر با کوهی از انگیزه به مسابقات بروم و کمک کنیم که خیلی زود سهمیه المپیک پاریس را بگیریم.

رهبری در مورد بلاتکلیفی انتخابات فدراسیون گفت: مطمئنا وضعیت فدراسیون زودتر مشخص شود بهتر می‌توان کار کرد و و خواسته ما از وزارت ورزش این است که تکلیف را معلوم کند.

Share