راه های غلط ثروتمند شدن که باید از آن دوری کنید

عرضه خرمالو به کشورهای دنیا به دست من صورت میگیرد که باعث می شود هر لحظه تجربه موفقیت در من بیشتر شکل بگیرد.

راه و روش های درستی که برای رسیدن به رفاه و زندگی افراد ثروتمند وجود دارد را باید شناسایی کرد تا بتوان مسیر اشتباه را تشخیص داده و از آن دوری کرد. عرضه خرمالو به کشورهای دنیا به دست من صورت میگیرد که باعث می شود هر لحظه تجربه موفقیت در من بیشتر شکل بگیرد.

خرمالو شیرازی

خرمالو شیرازی که در استان شیراز تولید می شود کیفیت بسیار بالایی دارد و به دلیل طعم و بافت بی نظیر، به سراسر مناطق مختلف و کلیه بازارهای داخلی ارسال خواهد شد، البته خرمالوی شیراز به دلیل کیفیت بی نظیری که دارد به سایر مناطق دیگر هم صادر می‌ شود که البته این امر باعث می‌ شود تا تولید کنندگان سود بسیار زیادی از صادرات محصولات خود کسب کنند. اگر انواع میوه ها و سبزیجات با روشهای ارگانیک تولید شوند، ارزش غذایی بسیار زیادی دارند، کشاورزان استان شیراز برای تولید انواع خرمالو سعی دارند تا روشهای ارگانیک و اصولی را طی کرده تا بتوانند محصولات خود را با کیفیت بالا و به دور از هر گونه آفت و مشکل به مرحله برداشت برسانند.

خرمالو سیبی

میوه خرمالو سیبی اواخر پاییز رشد می کند و می تواند تا زمستان روی درخت بماند در رنگ، میوه های رسیده از گونه های کشت شده از رنگ زرد براق تا نارنجی قرمز تیره بسته به نوع و تنوع آنها به طور مشابه ازمیوه رسیده دارای ساکارز بالایی است، عمدتا محتوای آنها فروکتوز و گلوکز نیز می باشند و بسیار شیرین طعم هستند؛ خرمالوی شرقی، خرمالوی چینی یا خرمالوی ژاپنی مهمترین خرمالوی تجاری هستند این گیاه بومی چین، شمال شرق هند و شمال چین است.  ۱.۵ تا ۹ سانتی متر (۱/۲ تا ۳+۱/۲) در قطر تغییر می کنند و در شکل انواع ممکن است کروی، بلوط- یا کدو شکل باشند.

خرمالو

در کیفیت میوه خرمالو و امکان صادرات آن شکی نیست، اما بسته بندی مناسب و دقت در نحوه چیدمان و سالم ماندن آنها کمک به بهبود کیفیت خرمالو در طول ارسال و صحیح رسیدن این میوه به دست مصرف کننده می شود و همین امر باعث می شود تا روز به روز تولید و صادرات این محصول با رونق بیشتری مواجه شود. نوع بسته بندی این میوه به صورت باکس می باشد که می توان آن را در دمای یک تا صفر درجه سانتی گراد و رطوبت نسبی هشتاد و پنج تا نود درصد به مدت سی تا هفتاد و پنج روز نگهداری کرد و بخش عمده ای از خرمالوی ایران به کشورهای همسایه به خصوص حوزه خلیج فارس (از طریق دریا) روسیه و کشورهای اتحادیه اروپا توسط کانتینرهای یخچال دار ارسال و صادر می شود.

Share