راهی که توانست مرا به خوشبختی برساند

سال ها در پی یافتن خوشبختی به این در و آن در زدم در نهایت آن را در یک خوراکی خوشمزه یافتم سوهان همان چیز است که درهای خوشبختی را برای من باز کرد

سال ها در پی یافتن خوشبختی به این در و آن در زدم در نهایت آن را در یک خوراکی خوشمزه یافتم سوهان همان چیز است که درهای خوشبختی را برای من باز کرد به طوری که توانستم با پخت متفاوت آن به رشد برسم و طرفداران بیشتری را پیدا کنم همین موضوع مرا به محبوبیت در بین مصرف کنندگان رساند و از آن طریق به مال و ثروتی بزرگ دست یافتم در ادامه شما را با انواع سوهان اشنا می کنم.

سوهان یزدی

سوهان یزدی را می توانید تهیه کنید و در کنار چای و سایر دمنوشها استفاده نمایید، هم چنین برای پذیرایی در مهمانیها انتخاب بسیار مناسبی است و می تواند جایگزین خوبی برای قند باشد، تاریخچه ی تولید این سوهان به گذشته های خیلی دور بر می گردد و قدمت دیرینه ای دارد اما هنوز هم همانند گذشته کیفیت آن بی نظیر است و مشتریان آن در بازارهای داخلی و خارجی بسیار است، جالب است بدانید که این سوهان خوش طعم یک محصول صادراتی است و در حجم زیاد به بسیاری از کشورها صادر می شود و روز به روز بر میزان تقاضای آن افزوده می گردد.

در ادامه می خواهیم در مورد خاصیتهای این محصول ارزشمند صحبت کنیم و با ارزش غذایی آن آشنا شویم و راجع به عواملی که می توانند روی قیمت این محصول اثر گذار باشند صحبت کنیم.

سوهان لقمه ای

از خاصیت های سوهان لقمه ای می توان به مقدار پتاسیم فراوانی که در آن وجود دارد اشاده نمود که از سکته قلبی پیشگیری نموده و نشاط را به افراد اعطا می کند.

این نکته نیز نیاز هست گفته شود که با توجه به اینکه در هر ۱۰۰ گرم این محصول ۵۵۰ کیلو کالری انرژی را دارا است، بهتر است در مصرف آن رعایت حد اعتدال را نمود. زیرا مصرف آن به طور مداوم سبب ایجاد افزایش وزن در فرد می شود.

این محصول با توجه به میزان مواد مفید و همچنین انرژی زیادی که دارد برای کسانی که در سن بلوغ قرار دارند و یا کسانی که با توجه به نوع کارشان انرژی فراوانی را نیازمندند ضروری است.

سوهان ممنوعیت مصرفی ندارد و خانم ها باردار نیز می توانند از آن طی دوران بارداری میل نمایند. فقط کسانی که میزان قند خونشان بالا است و یا بیماری دیابت دارند بهتر است برای مصرف این محصول با پزشک خود مشورت نمایند.

سوهان کنجدی

سوهان کنجدی اصفهان در میان سوهان های طعم دار فوق العاده پر متقاضی و پر فروش بوده سوهان هایی هستند که در شهر اصفهان با استفاده از عسل طبیعی و خالص و ۱۰۰% ارگانیک تهیه شده‌اند برای ترکیبات آنها و خوشمزه تر شدن آنها از عسل به میزان مناسب و کمی در لابلای بافت سبحان مورد استفاده قرار گرفته سوهان های اصلی اصفهان در مراکز و نمایندگی های ما و سایت نمایندگی ها و مراکز فروش اینترنتی موجود بوده افراد به راحتی می‌توانند هر مقدار سوهان عسلی ممتازی را که می‌خواهند سفارش بدهند در کمترین زمان ممکن برای آنها ارسال شده سوهان درجه یکی بوده که رضایت آنها را به طور کامل کسب می‌کند.

Share