راز ثروتمند شدنم، زیر پایم بود!

امروزه سرامیک تبریز یکی از پرمخاطب ترین سرامیک‌های روز در بازار است و شما می‌توانید محصولات متنوع کاشی و سرامیک تبریز را با استفاده از کاتالوگ‌ها یا نمونه‌‌های موجود در فروشگاه ها انتخاب نمایید.

وقتی چیزی را با تمام وجود بخواهیم و تمام تمرکزمان را روی خواسته خود قرار دهیم، آن هدف ما را به سمت خود هدایت می کند، من هم بعد از آنکه خواستم به ثروت برسم و زندگی ام را متحول کنم، این هدف مرا به سمت تجارت هدایت کرد و با ورود به حوزه سرامیک توانستم به ثروت برسم.

سرامیک

اگر به‌ تازگی در فکر تعویض کفپوش‌های منزل خود هستید بهترین انتخاب برای شما سرامیک است. این مصالح امروزه از تنوع بسیاری برخوردار هستند که هر یک از آنها با توجه به ویژگی‌های خود مناسب برای استفاده در بخش‌های خاصی از ساختمان می‌باشد. به طور کلی مقاومت بالا و قابلیت طرح پذیری سرامیک نسبت به سایر پوشش دهنده‌ها آن را به محبوب ترین مصالح ساختمانی برای پوشش‌دهی سطوح تبدیل کرده است. ویژگی مثبت دیگر آنها مقاومت فیزیکی بالا و مقاومت در برابر یخ‌ زدگی است که قابلیت استفاده در فضای باز را نیز میسر می‌کند. ویژگی مهم دیگر آن ضدحریق بودن کاشی و سرامیک است که باعث می‌شود گزینه ای مناسب برای استفاده در فضاهایی همچون آشپزخانه‌ها و فضاهای باز باشد زیرا در برابر حرارت و آتش تغییر شکل نداده و با گذشت زمان نیز دچار تغییر رنگ نمی شوند.

سرامیک تبریز

امروزه سرامیک تبریز یکی از پرمخاطب ترین سرامیک‌های روز در بازار است و شما می‌توانید محصولات متنوع کاشی و سرامیک تبریز را با استفاده از کاتالوگ‌ها یا نمونه‌‌های موجود در فروشگاه ها انتخاب نمایید. تاریخچه کاشی و سرامیک جهان بیانگر حضور همیشگی ایران در این صنعت از دیرباز تا کنون بوده است. صنعت کاشی و سرامیک ایران امروزه نیز به عنوان یکی از مهمترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان جهان شناخته می‌شود.

سرامیک دیواری

سرامیک‌ دیواری سطوح جالبی را ایجاد می کنند، می توان آنها را با ترکیب چند رنگ و نقش مختلف روی دیوار چید. سرامیک‌های دیواری به‌ طور مشخصی با سرامیک‌های کف تفاوت دارند، چرا که معمولاً برای تحمل بار به کار نمی‌روند. لعاب‌های استفاده ‌شده در ساخت سرامیک‌های دیواری نیز متفاوت بوده و برای مقاومت در برابر سایش ناشی از تردد طراحی نشده است. آن‌ها اغلب سبک ‌تر و نازک ‌تر از کاشی‌های کف هستند.

Share