فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره حفاران غیرمجاز در رحیم آباد رودسر

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۴ نفره حفاران غیرمجاز در بخش رحیم آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودسر از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۴ نفره حفاران غیرمجاز در بخش رحیم آباد این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مطامع نامشروع خود هستند همواره در سرلوحه کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش رحیم‌آباد، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع ضمن هماهنگی قضایی به همراه ماموران اداره میراث فرهنگی به محل مورد نظر اعزام و ۴ نفر را حین حفاری غیرمجاز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان گودالی به طول ۴ متر، عرض ۳ متر و عمق ۳ متر حفاری کرده بودند، اظهار داشت: از متهمان تعدادی از ادوات حفاری از قبیل بیل و گلنگ کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان ۴۰، ۴۶، ۵۰ و ۵۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جوانمردی در پایان با اعلام اینکه میراث فرهنگی مربوط به پیشینه تاریخی هر ملت است و باید به عنوان میراث آیندگان محافظت شود از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share