فرمانده انتظامی رودسر خبر داد:

دستگیری و احضار ۲۵ نفر از اراذل و اوباش در رودسر | پلیس اجازه قدرت‌نمایی نخواهد داد

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش ۱۴ نفر از این افراد شرور دستگیر و ۱۱ نفر از آن‌ها به پلیس امنیت احضار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش ۱۴ نفر از این افراد شرور دستگیر و ۱۱ نفر از آن‌ها به پلیس امنیت احضار شدند.

سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی در جامعه، اظهار داشت: پلیس اجازه قدرت نمایی و جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای طرح ۲ روزه برخورد با اراذل و اوباش به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان رودسر، شناسایی و کنترل این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر گفت: در این طرح ۱۴ نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت سبب مزاحمت برای شهروندان می‌شدند دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: در این طرح ۱۱ نفر از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار و نوظهور نیز شناسایی و به پلیس امنیت احضار و از آن‌ها در خصوص‌ عدم ارتکاب هرگونه ناهنجاری اجتماعی تعهد اخذ شد.

سرهنگ جوانمردی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان خادم مردم و در سایه حمایت‌های قضایی با افرادی که برای مردم ایجاد مزاحمت کنند با قدرت و قاطعیت برخورد می‌کند و در این راستا به هیج وجه با قانون‌شکنان مماشات نخواهد کرد.

Share