با انگشتر کسب و کار پولساز را به خودم هدیه دادم

من از زمانی که به این باور رسیدم که می توانم میلیاردر شوم، قدرت تحقق این رویا را هم بدست آوردم و در حال حاضر به خرید و فروش انگشتر مشغول هستم و توانستم به ثروت زیادی دست پیدا کنم.

من از زمانی که به این باور رسیدم که می توانم میلیاردر شوم، قدرت تحقق این رویا را هم بدست آوردم و در حال حاضر به خرید و فروش انگشتر مشغول هستم و توانستم به ثروت زیادی دست پیدا کنم.

انگشتر عقیق مردانه یمنی

سنگ تراشان و جواهر سازان مدلهای مختلفی از انگشتر عقیق مردانه یمنی و زنانه را با ظرافت و دقت خیلی زیادی تولید کرده و برای استفاده خانمها در بازارهای مصرف توزیع می نمایند و برای اینکه این انگشترها مورد پسند خانمهای سخت پسند قرار بگیرند در ساخت آنها از هنر و سلیقه زیادی بهره می برند و سعی می کنند که نگین آنها را با نهایت زیبایی تراش بزنند.

خوب است بدانید که سنگ عقیق یمنی نه تنها در رنگ قهوه ای بلکه در رنگهای سبز و سیاه هم یافت می شود که این تنوع رنگی موجب می شود مردم آزادی عمل بیشتری برای انتخاب جواهر مورد علاقه خود داشته باشند و زیبایی این محصولات را نیز دو چندان می کند.

در ضمن علاوه  بر انگشتر زنانه با این نگین می توان انواع گوشواره، مدال و دستبند زنانه را نیز ساخت و به این ترتیب زنان را بیش از پیش به انتخاب این محصولات تشویق و ترغیب نمود چون آنها علاقه فراوانی به استفاده از چنین زیور آلاتی نشان می دهند.

انگشتر فیروزه زنانه

افرادی که انگشترهای پهن را می پسندند باید طبق فرم دست و انگشتان خود، طرح انگشتر را انتخاب و خریداری نمایند لذا در انتخاب انگشتر فیروزه زنانه در کنار توجه به سلیقه باید اصول انتخاب این محصول نیز به کار بسته شود تا بهترین تجربه در این زمینه به دست آید.

سنگهای فیروزه در رنگهای سبز و آبی یا به صورت ترکیبی برای این محصول اعمال می گردد که متناسب با طرح انگشتر، سنگ موردنظر با گذر از انواع مراحل مختلف، برشکاری گشته تا به اندازه و سایز موردنظر انگشتر برسد.

 نگینهای فیروزه در نوع ساده و طرحدار نیز وجود دارند که در انتخاب از بین مدلهای موجود، به راحتی می توان هر دو نوع را تست کرده و بهترین آنها خریداری گردد، منظور از طرح ساده و مات، طبیعتا رگه هایی است که در داخل خود سنگ فیروزه به صورت طبیعی وجود دارند که در بعضی از سنگها این رگه ها موجود نبوده و طرح سنگ به طور کامل یکدست در رنگ سبز و آبی ارائه شده است.

انگشتر یاقوت کبود

افرادی که انگشتر یاقوت کبود بر دست دارند کمتر به این گونه ای بیماریها دچار می شوند به دلیل اینکه ارتباط مستقیمی با این گونه موارد دارند. این سنگ پس از این که از دل سنگهای دیگر تراش خورد و بیرون کشیده شد باید مراحل حساسی را پشت سر بگذارد تا به مرحله ی ساخت انگشتر برسد و سپس در این مرحله باید رکاب مناسبی بر حسب اندازه ی سنگ در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم بر روی آن کار بگذاریم.

 پس به این نتیجه رسیده ایم که انرژی و خاصیت سنگهای درمانی هم توسط امامان و بزرگوارن در گذشته، هم توسط علم و طب پزشکی و هم توسط متخصصان امروزه تایید شده است و همگی آنها متفق القول بر این باورند که این یاقوت کبود یک سنگ ارزشمند و درمانی می باشد.

Share