درآمد خود را در حوزه لوازم التحریر افزایش دادم

شاید با خود فکر کنید که با لوازم التحریر چگونه می شود درآمد خود را افزایش داد ایم کار سختی نیست و فقط کافی است که وارد بازار تجارت محصول شویم تا به درآمدهای بالا دست پیدا کنیم.

شاید با خود فکر کنید که با لوازم التحریر چگونه می شود درآمد خود را افزایش داد ایم کار سختی نیست و فقط کافی است که وارد بازار تجارت محصول شویم تا به درآمدهای بالا دست پیدا کنیم تجارت تنها چیزی بود که مرا از این وضعیت و شرایط بد بیرون آورد در ادامه می خواهم به بررسی چند نوع از محصولاتم بپردازم.

دفتر خط دار

دفتر خط دار با فنرهای پلاستیکی در رنگهای مختلفی تولید می شوند و تا قطر حدود ۵ سانتی متر را می توان با آن صحافی کرد.

صحافی فنری پلاستیکی از مدل ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین صحافی است و هزینه دفتر را تا حد زیادی کاهش می دهد اما به این نکته توجه کنید که دفاتر فنر پلاستیکی به نسبت دفاتر فنر فلزی یا فنر دوبل استحکام و طول عمر کمتری دارند.

به همین دلیل اگر می ‌خواهید از این نوع دفتر برای مدت طولانی استفاده کنید، ممکن است خیلی بادوام نباشد و دندانه های شانه‌ ها شکسته شود و از دیگر صحافیهای فنری، صحافی فنر فلزی می باشد که به آن مارپیچ هم می گویند.

کسانی که به دنبال یک دفتر با قیمت مناسب و دوام و طول عمر بالا هستند، دفترهای با صحافی فنر فلزی یا سیمهای پیچدار یا مارپیچ انتخاب مناسبی است.


دفتر کاغذی

دفتر کاغذی دوستدار طبیعت هستند و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و بدون قطع درخت می توان آن را ساخت و از آن استفاده کرد. امروزه برای حفاظت از محیط زیست و اکوسیستم دفاتر سنگی توانسته اند جایگاه خود را بالا ببرند و افراد زیادی خواهان آن هستند.

دفتر سنگی برای اداره جات، دادگستریها و غیره بیشترین تقاضای فروش را دارد و این اصناف برای خرید ان می بایست به مراکز و سایتهای معتبر مراجعه کنند تا از کیفیت و مرغوبیت دفتر اجحاف کامل را داشته باشند با خرید این دفاتر می توانیم برای حفظ و امنیت درختان تلاش کنیم و از قطع کردن آنها پیش گیری شود. کاغذهای سنگی گرد و خاک را به خود نمی گیرد و در دستگاه های چاپ بدون امکان خطا و پاره شدن خارج می شوند.


دفتر پاپکو

دفتر پاپکو از حجم مناسبی برخوردار می باشند و تعداد کاغذ مشخصی دارند که می توانید جدا کاغذ آن را تهیه نموده و برگه های بیشتری درون آن قرار دهید.

بر روی صفحه اصلی این دفتر یک دکمه یا یک کش وجود دارد که به راحتی دفتر را بسته که زمانی که دفتر در کیف است باز نشود یا برگه ها آسیبی ببیند با این وسیله ها به راحتی می تواند دفتر خود را تمیز و مرتب نگه دارید.

این دفترها در سایزهای A4 و A5 تولید می شود که بر اساس نیاز می توانید آن را خریداری نمایید و بعد مورد استفاده قرار دهید، لازم به ذکر است که نگران برگه های آنها نباشید.

چون برگه هر یک از دفترهای کلاسوری به تعداد بالا تولید شده که جداگانه در صورت نیاز می توانید خریداری نمایید.

Share