چگونه به سادگی از فقر به ثروت رسیدم

پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را که درباره انواع انگور توضیح داده ام مورد بررسی قرار دهید.

میخواهم درباره اینکه چگونه توانستم از فقر و بی پولی به فرد ثروتمندی تبدیل شدم صحبت کنم. اگر درآمد زیادی ندارید می توانید با محصول انگور سود خوبی داشته باشید. من توانستم پس شما هم می توانید پس پیشنهاد میکنم حتما این مقاله را که درباره انواع انگور توضیح داده ام مورد بررسی قرار دهید.

انگور

انگور مهم ترین و شناخته شده ترین میوه از درختان خانواده انگورسانان است. جالب است بدانید که در خانواده انگورسانان بیش از ۶۰۰ گونه متفاوت وجود دارد. درخت انگور به صورت بوته ای و رونده است که مو نامیده می شود.

درخت مو یکی از قدیمی ترین گیاهانی است که توسط انسان اهلی و کاشته شد. جالب است بدانید در سطح جهان بیش از ۲۰ هزار نوع انگور مختلف وجود دارد. میوه های انگور به دو نوع دانه دار و بدون دانه تقسیم می شوند.

انگور رنگ های متنوعی دارد و بیشتر گونه های آن به رنگ های قرمز ، زرد ، سیاه و سبز هستند. جالب است بدانید که کشور عزیزمان ایران دهمین تولید انگور در کل دنیاست. شهر ملایر به عنوان شهر جهانی انگور معروف است.

انگور بی دانه

رزوراترول یکی از آنتی اکسیدان های مفیدی است که می تواند آفتاب سوختگی را درمان کند. انگور بی دانه منبع مناسبی از این آنتی اکسیدان است که می تواند علاوه بر درمان آفتاب سوختگی باعث رفع قرمزی ناشی از سوختگی پوست نیز شود.

برای درمان آفتاب سوختگی و از بین بردن قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی باید انگور را به صورت ماسک روی محل آسیب دیده قرار دهید. برای این منظور انگور را پس از شستشو از وسط نصف کنید و روی محل سوختگی قرار دهید و اجازه دهید ۳۰ دقیقه روی پوست بماند ، پس از گذشت این زمان پوست را با آب سرد بشویید.

انگور میوه مفید و پرفایده ای است اما با برخی مواد غذایی سازگاری ندارد. جالب است بدانید نباید انگور را با سبزی های خوردنی ، گوجه فرنگی ، گوشت ، چربی ، شیر ، دانه های روغنی و ماهی مصرف کنید زیرا ممکن است مشکلاتی برای بدن ایجاد شود.

انگور یاقوتی

مصرف انگور یاقوتی به پیشگیری از بیماری های متعددی مانند سرطان سینه و سرطان کلورکتال کمک می‌کند. موسسه مبارزه با سرطان آمریکا چندین پژوهش در این خصوص انجام داده است.

 به عقیده متخصصان آنتوسیانین‌های موجود در انگور یاقوتی برای جلوگیری از رشد و تکثیر تومورهای سرطانی موثر عمل می‌کنند.

پولیفنول‌های موجود در این میوه نیز مانند رسوراترول تأثیر آنتی اکسیدانی و ضدالتهابی دارد و مانع از آسیب و تخریب سلولی حاصل از سرطان می‌شود. انگور یاقوتی برای افرادی که شیمی درمانی انجام می‌دهند بسیار موثر است. آب انگور یاقوتی انرژی دهنده است. علاوه بر این باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و تأثیر درمان را افزایش می‌دهد. در عین حال قدرت ضدالتهابی این میوه باعث کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی می‌شود.

Share