سخنگوی شورای شهر کومله خبر داد؛

حضور شهرداری کومله در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان

سخنگوی شورای شهر کومله از برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان در رشت خبرداد و گفت: شهرداری کومله در این همایش حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدیه رزاقی لنگرودی با اشاره به برگزاری نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان اظهار کرد: شهر کومله با جاذبه های گردشگری فراوان، از ظرفیت های سرمایه گذاری بسیاری برخوردار است و حضور این شهر در نمایشگاه یاد شده، فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های بیشمار شهر کومله است.

وی حضور پر رنگ شهرداری کومله در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان را فرصت مناسبی برای معرفی تمامی پتانسیل های این باغشهر اعلام کرد و افزود: شرایط ژئومورفولوژی و اقلیمی، هویت کالبدی و تاریخی، بافت های باغی و ساختارهای منسجم دیرین ونوین، در کنار سایر مولفه های طبیعی، موجب تقویت صنعت توریسم در این شهر شده است.

سخنگوی شورای شهر کومله، وجود سه آبگیر بزرگ و طبیعی با پوشش گلهای آبی از جنس نیلوفر و شقایق زرد، پیاده راه سلامت، خانه روستایی با عرضه انواع محصولات بومی، مجموعه طبیعی تفریحی نگین سبز، باغستان های نارنج و چای، شالیزارها، بوستان لاله ها، بوستان سلامت و بوستان بهارنارنج را تنها بخشی از جاذبه های گردشگری تاریخی، طبیعی و مذهبی شهر کومله عنوان کرد و بیان داشت: مجموعه مدیریت شهری کومله با مدیریتی کارآمد مبتنی بر خردجمعی، از سرمایه گذاران خرد و کلان در بخش های مختلف استقبال می کند.

رزاقی گفت: معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در استان، برگزاری پنل های تخصصی با موضوعات مرتبط به سرمایه گذاری گردشگری، بررسی مشکلات سرمایه گذاری و ارائه مشاوره های لازم از مهمترین مباحث نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری گیلان خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر کومله، ادامه داد: همایش و نمایشگاه یاد شده با حضور بسیاری از شهرداری های سراسر گیلان از بیست و سوم آبانماه امسال برگزار و به مدت سه روز، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر در تالار مرکزی رشت فعال خواهد بود.

Share