جعفرزاده در نشست با مسئولان و سرمایه گذاران در رشت

برای رفع بیکاری سرمایه گذاری در گیلان باید تسهیل شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع بیکاری و رونق اقتصادی در استان گیلان سرمایه گذاری باید تسهیل و روان سازی شود.

در شرایط اقتصادی که در آن قرار داریم با منابع محدود باید در جهت افزایش بهره‌وری و کارآیی قدم برداریم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: برای رفع بیکاری و رونق اقتصادی در استان گیلان سرمایه گذاری باید تسهیل و روان سازی شود.
jafarzadehغلامعلی جعفرزاده شامگاه پنجشنبه در نشست با مسئولان و سرمایه گذاران در رشت بر ضرورت اتخاذ راهکارها و سیاست هایی برای رونق بخشی به روان سازی و تسهیل فضای کسب و کار در جامعه تاکید کرد.

وی همچنین اظهارداشت: دستیابی به اهداف و نقاط تحقق توسعه جز با حضور سرمایه گذاران برای تولید و عرضه خدمات و حمایت و تعامل همه جانبه محقق نخواهد شد بنابراین در تسهیل و روان سازی حضور سرمایه گذاران همگان باید تلاش کنند.

نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مقوله بیکاری در استان گفت: با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی دستگاه های ذیربط و همچنین سرمایه گذاری موثر باید نرخ بیکاری در استان کاهش یابد و همگان شاهد رونق یافتن فضای کسب و کار و اشتغال جوانان باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رفع معضل بیکاری موجب نشاط اجتماعی می شود، افزود: ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در  استان نیاز به عزم همگانی و برنامه ریزی اساسی دارد.

جعفرزاده تاکید کرد: با تفکر و همراهی جمعی باید تلاش شود تا عقب‎ ماندگی استان در بخش اقتصادی و سرمایه گذاری جبران شود.

وی همچنین با بیان اینکه  تنها بیان مشکلات چاره ساز نیست بلکه باید در کنار بیان مشکلات و معضلات راهکارها نیز اعلام  شود، گفت: پتانسیل ها و ظرفیت های استان گیلان را باید شناسایی و از توان افراد صاحب نظر در این راستا بهره جست.

نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه یکی از دغدغه‎ های اصلی جامعه اشتغال و معیشت است، افزود:  مسئولان با برنامه ریزی و شناسایی پتانسیل های استان برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری بیشتر تلاش کنند.

وی در ادامه به سال فرهنگ و اقتصاد اشاره کرد و یادآور شد: فرهنگ یکی از مهمترین مقوله ‎ها و جزو ابزارهای مهم انسانی است.
/مهر
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share