با رفتار خود نشان دهید که یک میلیونر هستید

اگر در طول روزهای زندگی خود تمیرین داشته باشیم که حرکاتمان را مانند افراد ثروتمند تنظیم کنیم به مروز این حس در ما ایجاد می شود و می توانیم به شغلهای تجارتی پر سود در حوزه خرما روی بیاوریم برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

اگر در طول روزهای زندگی خود تمیرین داشته باشیم که حرکاتمان را مانند افراد ثروتمند تنظیم کنیم به مروز این حس در ما ایجاد می شود و می توانیم به شغلهای تجارتی پر سود در حوزه خرما روی بیاوریم برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرما برحی

در حقیقت کشورهای آسیایی و کشورهای عربی بیشترین مصرف خرما برحی را دارند و بیشترین صادرات ایران به همین کشورها می باشد البته که ایران بیشتر خرمای خود را صادر می کند زیرا که مصرف خرما در داخل ایران خیلی کمتر از کشورهای مجاور می باشد که متاسفانه این خبر خوبی نیست زیرا خواص فراوانی را این محصول دارد.

 فروشگاه بزرگ ما سالها در زمینه فروش انواع خرماهای مضافتی بم در داخل کشور و صادرات آن به کشورهای دیگر فعالیت دارد و انواع خرما را با قیمت عمده به فروش می رساند، شما می توانید جهت سفارش محصول اقدام به پر نمودن فرم مربوطه نمایید و از طریق پلهای ارتباطی با ما تماس حاصل فرمایید، مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و می توانید سوالات خود را از مشاورین ما بپرسید تا پاسخگوی شما باشند.

خرما دیری

معروف ترین محصول و میوه جنوبی به ویژه استان خوزستان و بوشهر خرما دیری می باشد که انواع مختلف آن نظیر پیارم، کبکاب، زاهدی و غیره در بین همه افراد و همه نقاط ایران پر طرفدار است و به همین جهت در سراسر ایران به فروش می رسد و به بازار سراسر شهرهای ایران ارسال می گردد. این محصولات درجه یک ترین نمونه های تولیدی است که علاوه بر توزیع در سراسر کشور به کشورهای خارجی نیز صادر می شود.

خیلی از مصرف کنندگان و خریدران خرما به دنبال خرما زاهدی اهواز و  بوشهر هستند زیرا این خرما علاوه بر کیفیت خوب دارای طعم عالی می باشد و ماندگاری بیشتری در مقابسه با سایر خرماها دارد. این نوع خرما یکی از خوراکیهای خوشمزه برای کودکان محسوب می شود که مقداری از آن را می توانند همیشه همراه خود داشته باشند و به عنوان میان وعده و در کنار خوراکیهای دیگر مصرف کنند.

پیارم

این نوع خرما گفتنی است که که میزان بالایی کالری دارد و حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات می باشد که خوردن چند دانه از آن می تواند انرژی شما را برای فعالیتهای روزمره تامین کند. مصرف خرما پیارم سبب می شود که سیستم ایمنی بدن تقویت شود و فرد به راحتی در برابر میکروبها و ویروسها مریض و بیمار نشود، همچنین در نقش پاک کننده کبد به خوبی عمل می کند و می تواند تا حد زیادی خطر ابتلا به سرطان کبد را کاهش دهد.

 خرما زاهدی حاوی آنتی اکسیدانهای زیادی می باشد که با مصرف آن رادیکالهای آزاد بدن از بین می روند و از ابتلا به سرطان به طور جدی جلوگیری می کند. مصرف و خوردن خرما زاهدی در درمان یبوست و تنظیم عملکرد دستگاه گوارش نیز بسیار موثر می باشد.

Share