با خود شناسی توانستم به درآمد میلیاردی برسم

حتی قبل از اینکه به فکر پیدا کردن علاقه و استعدادتان باشید، باید به خودشناسی برسید. من زمانی که بر روی خودشناسی تمرکز کردم به استعداد خود در تجارت پی بردم و شروع به تجارت انواع سم و سمپاش کردم و به سرعت در این زمینه پیشرفت کردم.

حتی قبل از اینکه به فکر پیدا کردن علاقه و استعدادتان باشید، باید به خودشناسی برسید. من زمانی که بر روی خودشناسی تمرکز کردم به استعداد خود در تجارت پی بردم و شروع به تجارت انواع سم و سمپاش کردم و به سرعت در این زمینه پیشرفت کردم.

سم لاروکش

برای از بین بردن آفت ها از سم لاروکش استفاده می شود. حشرات به طور کلی  می توانند دو مرحله مختلف قبل از بلوغ خود داشته باشد. دسته ای از حشرات قبل از بلوغ از نظر ظاهری کاملا شبیه به افراد بالغ خود هستند که به آنها اصطلاحاً پوره گفته می شود. به طور مثال انواع سوسری ها یا سوسک های حمام در مراحل ابتدایی زندگی خود و پس از خروج از تخم به شکل پوره مشاهده می شوند. پوره ها کاملا شبیه به حشرات بالغ نیستند اما بسیار به آن ها شباهت دارند. دسته بزرگی از حشرات یک مرحله دگردیسی را در زندگی خود تجربه می‌کنند و پس از خروج از تخم ها به شکل یک کرم مشاهده می شوند. این کرم ها که به آنها لارو گفته می شود به صورت فزاینده شروع به تغذیه کرده و پس از چندین بار پوست اندازی خود را در محفظه های مخفی می کنند که به آن شفیره می گوئیم. شفیره ها بعد از مدت مشخصی تبدیل به حشرات بالغ می شوند. اکثر آفات کشاورزی شامل سوسک ها، شب پره ها و پروانه ها دارای مرحله لاروی در ابتدای زندگی خود هستند. مرحله لاروی در زنبور ها و مگس ها نیز مشاهده می‌شود اما حشراتی مانند زنجره ها و یا کنه ها دارای مرحله لاروی نیستند و به جای آن در دوران قبل بلوغ به شکل پوره مشاهده می شوند.

سم نخود

برای از بین برد آفتهای نخود از سم نخود استفاده می شود. پیریدات (Pyridate) که با نام تجاری لنتاگران نیز شناخته می شود یک علف کش غیرسیستمیک و انتخابی متعلق به گروه سموم فنیل پیریدازین است. این علف کش در ایران برای کنترل علف های هرز پهن برگ در مزارع نخود و عدس بکار می رود.

علف کش ها گروهی از سموم پرکاربرد کشاورزی هستند که با از بین بردن علف های هرز مزارع و باغ ها به بازدهی بهتر محصولات کشاورزی کمک می کنند. علف های هرز رشد بسیار سریعی دارند و با رشد رقابتی نسبت به محصولات اصلی مواد مغذی زمین را مصرف کرده و مانع از رشد مطلوب محصولات اصلی می شوند.

این علف کش پس از محلول پاشی از طریق برگ ها جذب شده و با جلوگیری از فتوسنتز، علف های هرز را از بین می برد. قیمت خرید و فروش سم علف کش لنتاگران یا پیریدیت در بازار ایران به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و شما می توانید این سم را فروشگاه های سموم کشاورزی به راحتی تهیه کنید.

سمپاش

یکی از کارهایی که به منظور حفظ گیاهان و محیط زیست، در باغ ها، مزرعه ها و باغچه ها انجام می شود، سم زدن و استفاده از آفت کش ها است که این کار به وسیله ی سمپاش صورت می پذیرد.

استفاده از سمپاش باعث صرفه جویی در زمان، افزایش سرعت کار و هم چنین صرفه جویی در میزان پاشش سم و مواد شیمیایی می شود. از دیگر مزایای استفاده از این محصول، انجام عملیات سمپاشی به وسیله نازل آن است. یعنی به هیچ عنوان سم با دست و بدن تماسی ندارد.

از مزایای دیگر استفاده از سمپاش می توان به کاهش چشمگیر هزینه های سمپاشی، افزایش راندمان و بازدهی سمپاشی و پخش پاشش سم به طور یکنواخت اشاره کرد. این کالا در انواع و حجم های مختلف، برای استفاده در اماکن متفاوت تولید و عرضه می شود.

Share