برای سومین بار صورت گرفت؛

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از تونل شماره ۴ قطعه ۲ در حال احداث اتوبان رشت به قزوین

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسئولان ارشد قضایی و مدیران اجرایی برای سومین بار از تونل شماره ۴ قطعه ۲ در حال احداث اتوبان رشت به قزوین در رودبار بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه مسئولان ارشد قضایی و مدیران اجرایی برای سومین بار از تونل شماره ۴قطعه ۲ در حال احداث اتوبان رشت به قزوین در رودبار بازدید کرد.

 حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان در بازدید از تونل شماره ۴ قطعه ۲ در حال احداث اتوبان رشت به قزوین در رودبار بر اتمام هرچه سریع‌تر آن تصریح کرد و گفت: تکمیل پروژه در راستای منفعت عامه بوده و کاهش ترافیک شهری را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: بنا بر اهمیت این طرح و توقفی که در ادامه آن رخ داده بود ضروری است تا مدیران اجرایی پروژه از فردا فعالیت خود را آغاز نمایند.

مسعود کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز با اشاره به اینکه پرداخت معوقات و مطالبات کارگری از دغدغه‌های دستگاه قضایی است اظهار داشت: با توجه به وضعیت خطر آفرین و حساس این پروژه باید مطالبات ذی نفعان هر چه زودتر پرداخت شود.

وی با بیان اینکه دولت برای اتمام این طرح ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است تاکید کرد: پیمانکار مکلف است تا سریعا مطالبات مردم را پرداخت نموده و نسبت به ادامه کار و رفع نقاط خطر آفرین با قید فوریت شروع به کار نماید.

Share