با اسرار درآمدزایی میلیاردی من آشنا شوید

افرادی که خرجشان از درآمد شان بیشتر است و کسانی را در استخدام خود ندارند، فکر می‌ کنند آدم بد شانسی هستند من نیز تا پیش از آن که در حوزه آب مقطر کسب و کار خود را شروع کنم این گونه فکر می کردم.

افرادی که خرجشان از درآمد شان بیشتر است و کسانی را در استخدام خود ندارند، فکر می‌ کنند آدم بد شانسی هستند من نیز تا پیش از آن که در حوزه آب مقطر کسب و کار خود را شروع کنم این گونه فکر می کردم. اما زمانی که شغل جدید خود را شروع کردم و به درآمد میلیاردی رسیدم ذهنیتم عوض شد.

آب مقطر خوراکی

همانطور که می دانید آب مقطر خوراکی فاقد هر گونه ماده معدنی می باشد و پیوندهای مولکولی بین عناصر آن به گونه ای است که همواره به سمت تعادل گرایش دارند و با ایجاد واکنش با عناصر و مواد مختلف سعی در حفظ تعادل میان پیوندهای خود دارند.

 از این رو با هر ماده دیگری که در تماس باشند، در صورت امکان وارد واکنش شده و عناصر مورد نیاز خود را از جسم بیرون می کشند و از آنها برای حفظ تعادل پیوندهای شیمیایی میان مولکولهای خود استفاده می کند.

طبق این خاصیت، آب مقطر را تا مدت طولانی نمی توان به صورت خالص نگهداری کرد، زیرا این ماده با ظرف خود وارد واکنش شده و مقداری از یونها و عناصر آن را با واکنشهای شیمیایی درون خود حل می کند.

آب مقطر زلال

همان طور که بدن انسان برای فعالیت روزانه و حرکت و تلاش به آب کافی نیاز دارد موتور برخی از دستگاه ها نیز برای به کار افتادن و شروع به حرکت به آب نیاز دارند. آب مقطر زلال بهترین آب برای باتری ماشین محسوب می شود.

 چرا که آب لوله کشی یا همان آب شهری به دلیل دارا بودن یون های فلزی و املاح معدنی برای باتری مضر هستند و با اسید و الکترود موجود در باتری واکنش ایجاد می کنند و باعث خراب شدن باتری و ظرفیت شارژ آن می شوند. پس در ابتدای کار خرید آب مقطر با هزینه کم و مناسب جایگزین هزینه سنگینی که بابت صرف تعویض باتری و هزینه تعمیر آن می شود را خواهد گرفت.

این محصول به دلیل عدم رسوب برای دستگاه های خانگی و صنعتی بسیار پر کاربرد می باشد. از جمله دستگاه های خانگی که نیاز به آب مقطر دارند ، می توان به انواع اتو مثل، پرسی، بخار و بخار شوی اشاره نمود.

آب مقطر فاقد املاح معدنی بوده و از این رو عمر دستگاهی را که در آن استفاده می شود طولانی می کند و در دستگاه مورد نظر ایجاد رسوب نمی کند.

آب مقطر

آب مقطر با توجه به ویژگی های خاص و مختلفی که دارد از بیشتر مکان ها می توان آن را خرید نمود. زیرا آب مقطر از طرفداران و مشتریان زیادی برخوردار می باشد. معمولا مکان هایی که بیشترین عرضه را دارند و خرید از آن به راحتی انجام می گردد، داروخانه ها، مراکز خرید معتبر، فروشگاه های بین شهری و همچنین نمایندگی های فروش می باشند.

در این بخش می خواهیم موارد کاربرد آب مقطر، که خالص بودن آن شزط اصلی می باشد را برای شما بازگو نماییم: ابزار و روش های پزشکی : در بیمارستان ها وسایل و دستگاه ها باید همیشه تمیز و ضد عفونی شوند تا از بروز آلودگی و عفونت جلوگیری شود.

برای این منظور از آب مقطر استفاده  می کنند. همچنین دستگاه هایی که برای دیالیز استفاده می شوند برای اینکه مواد زائد خون را تصفیه کنند به آب مقطر احتیاج دارند. تست های آزمایشگاهی و محصولات آرایشی و بهداشتی نمونه هایی از آن می باشند.

Share