کاربرد بخاری نفتی کاربراتوری چیست؟

به دلیل استفاده از بخاری نفتی کاربراتوری و همچنین بازار پر رونق آن کارخانه های بسیاری در ایران به تولید و طراحی این محصولات پرداخته اند.

از قدیمی ترین و زیباترین نوع بخاریها که در بازار به چشم می خورد بخاری نفتی فیتیله ای می باشد که در این قسمت با اجزای مختلف این بخاری آشنا خواهیم شد.

بخاری فیتیله ای داری اجزای اصلی کمی می باشد و از اصلی ترین این اجزاء می توان به منبع ذخیره نفت و فیتیله اشاره کرد که هر دو نقش مهمی در عملکرد این محصول دارند.

به طوری که مکمل یکدیگر می باشند که فیتیله خاصیت نسوزی دارد و نفت را از منبع آن به بالای بخاری کشیده و موجب اشتعال در این بخاریها شده و گرما ایجاد می کند.

معمولا فیتیله ها عمری طولانی مدت دارند لاکن در صورتی که آز آنها به درستی استفاده شود ولی بهتر است که سالانه این فیتله ها تعویض شوند.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

چند نکته در خصوص بخاریهای نفتی فیتیله ای را به خلطر داشته باشید اول اینکه همیشه نشانگر منبع نفت را برسی کنید تا خدایی نکرده منبع خالی نشود و فیتله نسوزد زیرا در این صورت موجب بروز دود سیاه در فضا شده در کنار اینکه به بخاری شما نیز آسیب جدی می رساند.

نکته دیگر در این زمینه انتخاب یک بخاری با کیفیت است به طوری که از بدنه ورق فولادی اراک با کیفیتی برخوردار باشد و به مرور زمان و درگیری واکنشهای شیمیایی کیفیت خود را از دست ندهد.

از این رو توجه کنید که محصولی با کیفیت را تهیه نمائید تا بتوانید در مدت زمان طولانی بدون عفت کیفیت از این بخاریها استفاده نمائید.

با توجه بدین موضوع تهیه این محصول از فروشگاه های عرضه معتبر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از این رو ما به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که برای تهیه این بخاری به وب سایت ما مراجعه نمائید تا بتوانید بهترین نوع از این محصول را خریداری نمائید و تجربه خریدی با کیفیت و مقرون به صرفه را داشته باشید.

بخاری نفتی کم مصرف

زمانی که بهار و تابستان تمام می شود کم کم پاییز و زمستان به سراغ ما می آیند فصلی که بسیار می تواند سرد باشند و ما را نیازمند یک وسیله ای کند که گرمای خوبی بدهد.

راه گرم کردن منزل هم فقط یک وسیله گرمایشی مانند بخاری برقی و نفتی کم مصرف که هم به صرفه و هم مناسب می باشد است بخاریهای نفتی که به بخاریهای حرارتی هم معروف هستند برای گرم کردن محیط مورد استفاده قرار می گیرد.

شاید به نظر شما چون در آن نفت وجود دارد ممکن است که نفت بسوزد و ایجاد بوهای بد کند اما اینگونه نیست زیرا نفت سوزانده نمی شود و فقط به عنوان محفظه گرما یا یک بافر مورد استفاده قرار می گیرد این نوع بخاریها به راحتی می‌تواند دمای محیط را تغییر دهد و آن را در مناسب ترین دما قرار دهد.

به دلیل به صرفه بودن افراد زیادی تمایل دارند از بخاری نفتی خانگی استفاده کنند علاوه بر آن می تواند یک حس نوستالژی به همه افراد بدهد که می‌تواند کنار گرمای داده شده این حس بسیار عالی باشد.

بخاری نفتی که به عنوان بخاری پر از روغن یا رادیات پر از روغن شناخته می‌شود یک نوع از انواع بخاریهای مورد استفاده در گرمایش خانگی می باشد بخاریهای نفتی اگرچه درون آن نفت ریخته می شود و پر از نفت می شود اما حرارت شبیه الکتریکی دارد و شامل سوزاندن هیچ سوخت نفتی نیست نفت به عنوان یک مخزن گرما استفاده می شود نه به عنوان یک سوخت.

بخاری نفتی کاربراتوری

در این بخش از مطالب قصد داریم تا به توضیحات بیشتری درخصوص بخاری نفتی کاربراتوری بپردازیم تا شما عزیزان با نوع کاربرد این محصول بیشتر اشنا شوید.

در بخاریهای نفتی کاربراتی، نفت به صورت قطره ای توسط کاربراتی که در بخاری جایگذاری شده است به فضای آتشگاه داخلی منتقل می شود.

که دود حاصله از این فرایند توسط دودکشهای مخصوص به بیرون از فضای منزل هدایت می شود و لازم به ذکر است که بهترین نمونه برای استفاده در داخل منازل این نوع از بخاری می باشد.

به دلیل استفاده از بخاری نفتی کاربراتوری و همچنین بازار پر رونق آن کارخانه های بسیاری در ایران به تولید و طراحی این محصولات پرداخته اند که انواع مختلف از بخاریها را در طرح و رنگ مختلف تولید می کنند تا از این طریق بتوانند توجه اکثریت مشتریان را جذب نمایند.

همچنین به دلیل بازار خوبی که بدان اشاره نیز داشتیم سالانه مقدار قابل توجهی  از این بخاریها به سایر کشورها صادر می شود.

حتما در خرید بخاریها به مصرف آن دقت ویژه داشته باشید زیرا ممکن است مصرف بالایی داشته باشند و از نظر مالی در دراز مدت برایتان زیان آورباشد بنابر این نهایت دقت عمل را در این زمینه به کار برده و لازم به توضیح می باشد.

Share