خرید شیره خرما دمباز طبیعی

میوه خرما سرشار از ویتامین آ و املاح مختلف می باشد و به همین دلیل موجب تقویت چشمها و پیشگیری از پیر چشمی و ضعیف شدن چشم می شود.

یکی از معروف ترین فواید خرما خاصیت خون سازی آن می باشد و افرادی که دارای کم خونی می باشند می توانند یا مصرف روزانه یک تا سه قاشق غذاخوری شیره خرما نیاز بدن خود را به افزایش خون تامین نمایند.

از دیگر فواید مصرف خرما ترمیم عضلات آسیب دیده ورزشکاران پس از تمرین می باشد و این موجب می شود که مربیان تغذیه استفاده این میوه را برای شاگردان توصیه کنند همچنین برای تقویت لیگامنتها و مفاصل بدن بسیار مفید بوده و موجب می شود بدن افراد با افزایش سن دچار بیماریهای مفصلی مانند آرتریت روماتوئید نشود.

همچنین باید به این نکته اشاره کنید که شیره خرما دمباز یا پودر هسته خرما برای افزایش انرژی بدن مفید می باشد و کسانی که روزانه در محل کار ممکن است دچار کمبود انرژی شوند بهتر می باشد در طول روز از خرما و یا از شیره خرما استفاده نمایند.

میوه خرما سرشار از ویتامین آ و املاح مختلف می باشد و به همین دلیل موجب تقویت چشمها و پیشگیری از پیر چشمی و ضعیف شدن چشم می شود.

از طرفی استفاده از خرمای خشک برای افرادی که دارای دیابت می باشند بسیار توصیه می شود و پزشکان بر این باورند که مصرف خرمای خشک بجای قند و خوراکیهای شیرین روزانه بسیار معقولانه تر بوده و حتی موجب بهبود بیماری دیابت و کاهش قند خون این افراد می شود.

شیره خرما صادراتی

کشور عزیزمان ایران بهترین تولید کننده شیره خرما اصل و ارگانیک می باشد سالانه چندین تن از این محصول به کشور هایی چون ترکیه و قطر، صادر می شود. در کشور های نام برده از شیره خرما در وعده صبحانه که باعث فعال شدن سلول های عصبی و درمان رماتیسم می شود استفاده می کنند همچنین در کشور ترکیه از شیر خرما به جای شکر در پخت حلوا، شیرینی، کیک خیس و انواع غذا های خود استفاده می کنند صادرات شیره خرما باید اصولی و از قوانین خاصی برخوردار باشد.

مجموعه ما فروش شیره خرما ۱۰۰ گرمی برای عزیزانی که می خواهند این محصول را در گرم پایین و برای تست خریداری کند در نظر دارد به این نکته دقت کنید که خرید شیره خرما به صورت اینترنتی نیز میسر می باشد و در صورتی که به هر دلیلی مورد پسندتان نبود ضرری نکرده باشد اما با به شما این مژده را خواهد داد که با خرید این محصول از مجموعه ما مشتری همیشگی ما خواهید شد شیره خرما که اصل باشد طعم لذیذ و خوشمزه ای دارد رنگ آن شفاف بوده و شما می تو انید در آب و شیر و انواع غذاهای تان از آن استفاده کنید و به خواص های آن پی ببرید.

شیره خرما طبیعی

می دانیم که انواع شیره ها به صورت سنتی و صنعتی در داخل کشور تهیه می شوند که شیره خرما به صورت طبیعی از جمله محصولاتی است که به روش سنتی و به طور مستقیم توسط باغداران در مدت زمان کوتاهی پس از استحصال آن صورت می‌گیرد و نحوه تهیه آن به این صورت است که خرما در داخل دیگ های بزرگ سرباز ریخته و درست به اندازه وزن آن آب اضافه می کنند.

در مرحله بعد این مخلوط را حرارت میدهند تا شیره در آب حل گردد و وقتی به غلظت مورد نظر رسید آن را از صافی های مخصوصی عبور داده و در ظرف های پلاستیکی یا فلزی می ریزند که این  فرایند را روش گرم می نامند.

در عین حال تولید شیره خرما مانند شیره انگور سفید به صورت  سرد نیز  تهیه شده که شامل مراحل زیر می باشد.

در مرحله اول تهیه شیره خرما طبیعی روش خرما را در حوضچه های مخصوصی که یک تا یک و نیم متر از از سطح زمین بلندتر است میریزند.

پس از مدتی به دلیل نیرویی که وزن خرما ها به دلیل اختلاف ارتفاع به یکدیگر وارد می سازند و فشار حاصل از آن از سوراخی که در انتهای حوضچه تعبیه شده شیره خارج می شود و به ظرف های مخصوصی هدایت می گردد.

البته بدیهی است که در این شیوه های تولید معمولاً اصول بهداشتی در تولید و بسته بندی رعایت نشده و علاوه بر بازدهی پایین و عدم بهره وری مناسب دارای املاح معدنی غیر مفید برای بدن، غلظت پایین و رنگی نامناسب خواهد بود.

Share