پد سلولزی اصفهان جهانی شد

امروزه پد سلولزی ۵۵۰۰ انرژی از لایه های متعدد ورقهای نازک و موج دار کاغذ کرافت با خاصیت جذب آب بالا تشکیل شده است.

پد سلولزی ۲۵۰۰ ۳۵۰۰ ۵۵۰۰ از مهم ترین اقلام مورد استفاده در صنعت کولر می باشند، که می توانند جایگزین خوبی با پوشال های کولی آبی می باشند. پد سلولزی در وهله اول دارای مزیت های استفاده نسبت به پوشال می باشد. جنس پد های بکار رفته در این قطعات از کاغذ کرافت می باشد که به میزان بسیاری توانایی جذب و نگهداری آب در خود را دارا می باشد. از مهم ترین مزیت ها می توان به کارایی در دمای بالاتر، طول عمر بیشتر وتنفس سالم تر می باشد. مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به سایت آراد برندینگ اقدام به خرید نمایند.

پد سلولزی

با توجه به بحران آب که در حال حاضر در کشور وجود دارد این پد ها میتوانند گزینه مناسبی برای صرفه جویی در مصرف آب و برق باشند و به اقتصاد خانواده کمک کنند با استفاده از پد سلولزی به مقدار قابل توجه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی میکنید دیگر مزیت این پد ها این است که هزینه کم تری نسبت به پوشال برای تعویض آن متقبل میشوید چراکه هر سه سال یکبار نیاز به تعویض دارد و خنکی مطلوب تری نیز به فضای محیط خانه میبخشد.

پد سلولزی ۵۵۰۰

امروزه پد سلولزی ۵۵۰۰ انرژی از لایه های متعدد ورقهای نازک و موج دار کاغذ کرافت با خاصیت جذب آب بالا تشکیل شده است. پد سلولزی بواسطه  بافت منظمی که دارد باعث می شود آب در سرتاسرآن یه صورت یک دست پخش شود و سطح تماس بالایی را با جریان عبوری هوا ایجاد نماید. حرکت هوا در لایه های خیس پد و عدم حمل قطرات آب به داخل فضای سرمایش، موجب تبخیر حداکثری آب شده و خنکای بالایی ایجاد می نماید.

 پد سلولزی ۵۵۰۰ درست مثل یک فیلتر در سیستم های سرمایشی عمل می کند. گرد و غبار و حشرات موجود در هوا به ویژه در اماکن صنعتی توسط این پدها جذب و از محیط حذف می شوند. بنابراین هوای تمیز وارد محیط خواهد شد. ساختار پد سلولزی بهداشتی  به گونه ای طراحی شده است که میزان پرتاب ذرات آب در آن به محیط حداقل است در نتیجه رطوبت بسیار کمتری وارد محیط می کند.

این کاغذ به دلیل بافتی که دارد در جذب آب بسیار خوب عمل میکند و برای جلوگیری از پوسیدگی در مواجه با آب آنها را آغشته به رزین میکنند این ورق ها به دلیل بافت شان که به شکل کاملا منظم و هندسی میباشد باعث میشوند که آب به طور کاملا یکسان روی پد سلولزی پخش بشود. حرکت هوا در لایه های آغشته به آب پد و عدم حمل قطرات به داخل باعث میشود که هوای خنک و مطلوبی به محیط برسد این پد ها بازده بسیار بالا تری نسبت به پوشال های معمولی دارند که تا دوازده درصد میرسد.

پد سلولزی اصفهان

پد های سلولزی در صنایع مختلفی استفاده میشوند به عنوان مثال این پد های سلولزی در گلخانه های اصفهان و دیگر نقاط کشور به شکل گسترده ای استفاده از پد سلولزی اصفهان بیشتر در مناطق گرم و خشک و مناطقی که در آنها گرد و غبار زیادی وجود دارند بیشتر از دیگر مناطق استفاده میشوند چراکه به دلیل بافت پد های سلولزی از ورود هرگونه گرد و غبار جلو گیری میشود که این امری حیاتی در گلخانه ها و مرغداری ها میباشد از دیگر صنایع مصرف کننده این پد ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

-صنایع فعال در هوا سازی و تاسیسات

-نیروگاه های برق به دلیل خنک کردن توربین ها

-تولید کنندگان وسایل سرمایشی

-صنایع نساجی

-کشاورزی و کارخانه ها

-دام و طیور و مرغ داری ها

از مزایای این پد ها در گلخانه ها میتوان به این موارد اشاره کرد، افزایش میزان باردهی، ایجاد همای خنک و مطبوع در محیط گلخانه، عدم رشد هرگونه باکتری تولید کنندگان عمده این محصول هم عبارتند از ایران، پاکستان، سوئد، تاتیوان، چین و هند، به دلیل حجم بالا و وزن کمی که این محصول پس از تولید دارد هزینه های جا به جایی این پد ها تا مقص و یا صادرات آن کار بسیار پر هزینه ای میباشد به همین دلیل شرکت های تولید کننده به جای صادرات و حمل نقل پر هزینه پد ها در کشور های مقصد اقدام به راه اندازی خط های تولید میکنند تا از هزینه های جا به جایی و صادرات آن جلو کیری کنند.

Share