فروش اسید سولفوریک نیتریک صنعتی پودری

بالاترین حد خلوص جهت فروش اسید نیتریک، در عدد ۹۵ در نظر گرفته شده و در واقع خورنده ترین نوع اسید نیتریک، این نوع می باشد.

نکته ‌ای که لازم است بدانید این است که درصد غلظت اسید نیتریک و حلال جوهر نمک در پارتهای مختلف فروش کاملاً با یکدیگر متفاوت می ‌باشد و همین درصدهای مختلف می ‌تواند انواع اسید نیتریک را دسته بندی کند و آنها را از یکدیگر متمایز سازد. طبیعتا فعالیتی که برای اسید نیتریک با درصد خلوص ۸۶ درصد در نظر گرفته می شود با انواع دیگر کاملا متفاوت است. امروزه اسید نیتریکهای موجود در بازار در درجه غلظت ۸۶ تا ۹۵ درصد تولید و توزیع می گردند.

 اسید سولفوریک نیتریک صنعتی پودری

بالاترین حد خلوص جهت فروش اسید نیتریک، در عدد ۹۵ در نظر گرفته شده و در واقع خورنده ترین نوع اسید نیتریک، این نوع می باشد. تولید کنندگان اسید نیتریک معمولاً از یک واکنش مشخص برای تولید این محصول استفاده می ‌کنند و عمدتاً از طریق واکنش دی اکسید نیتروژن با آب، این محصول تولید می شود. لازم به ذکر است که در مرحله بعدی اسید به وجود آمده با کمی اکسیژن ترکیب شده تا یک محصول با خلوص بیشتر تولید گردد. با کسب آگاهی درست و اصولی از درصد خلوص مختلف اسید نیتریک و همچنین با آگاه شدن از مشخصات نوع با کیفیت این محصول قطعاً امر خرید برای شما بسیار راحت تر خواهد شد. پس پیشنهاد می شود که اگر تمایل دارید تخصص خود را به بهترین شکل ممکن به کار بگیرید و صنایع خود را به شکل مطلوب پیش ببرید، حتماً با کارشناسان ما در تماس باشید تا بتوانید اطلاعات درست در این رابطه را کسب کنید. ما افتخار داشته ایم که در سالیان گذشته بهترین محصولات تخصصی را در اختیار صنعتگران قرار دهیم و به پیشرفت صنایع مختلف در کشورمان کمک ویژه ای کنیم.

اسید نیتریک پودری

اسید نیتریک یکی از انواع پر مصرف مواد شیمیایی صنعتی می باشد که به خصوص برای شستشو و استفاده در مواد شوینده نانو استفاده زیادی دارد، اسید نیتریک پودری نیز موجود می باشد که به شکل تک آبه و سه آبه در بازار وجود دارد. نگهداری از اسید نیتریک به عنوان یکی از مواد شیمیایی صنعتی باید به گونه ای باشد که در برابر نور خورشید و یا حرارت قرار نگیرد زیرا تجزیه می شود بنابراین برای نگهداری از این نوع از مواد شیمیایی آزمایشگاهی باید آن را در ظروفی از جنس شیشه قرار داد که دارای رنگی قهوه ای باشد، اگر این نوع از مواد شیمیایی تجزیه شود گاز NO2 از آن استخراج می شود. مثل همه ی موادهای شیمیایی اسید نیتریک به همان اندازه که کاربرد دارد و مفید است، می تواند مضر هم باشد، پس باید قبل از انجام دادن هر نوع کار با اسید نیتریک باید کاملا در موردش اطلاعات داشت تا مشکلی پیش نیاید.

 

رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از اسید نیتریک پودری، می تواند زیانها و خطراتی برای سلامتی افراد داشته باشد، لذا بایستی در هنگام استفاده از اسید نیتریک، نکات امنیتی را بطور کامل رعایت نمایید. اگر اسید نیتریک با پوست بدن تماس پیدا کند بایستی بلافاصله آن موضع را با آب بطور کامل شستشو داد، در صورتی که اسید نیتریک روی لباس فرد بریزد، باید بلافاصله لباس را درآورد و پوست بدن را بطور کامل شستشو داد‌.

اسید سولفوریک صنعتی

اگر شما هم جزو مصرف کنندگان اسید سولفوریک ۹۸ درصد صنعتی هستید، بدون شک قیمت این محصول از مهم ترین نکاتی است که در هنگام خرید برایتان اهمیت دارد. اسید سولفوریک از پر مصرف ترین مواد شیمیایی مصرفی در صنایع مختلف است که قیمت آن با توجه به پارامترهای گوناگونی تعیین می شود. این اسید مایع، بی رنگ و بی بو بوده و مانند سایر اسیدها خاصیت خورندگی و سوزانندگی دارد و استفاده از آن نیازمند شرایط خاص و احتیاط است. از آن جا که ماده اصلی و اولیه در تولید اسید سولوفوریک گوگرد معدنی است، قیمت نهایی این اسید بر مبنای تغییر قیمت گوگرد تعیین می شود. عواملی چون نوع و مدل بسته بندی، درصد خلوص، هزینه ی حمل، دوری و نزدیکی به واحد ذوب و غیره نیز بر قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار است. به طور کلی می توان گفت قیمت تمام شده ی اسید سولفوریک نسبت به ارزش آن بسیار پایین می باشد.

اسید سولفوریک صنعتی

یکی از پر کاربردترین مواد شیمیایی موجود در روی کره زمین است که برای تولید بسیاری از محصولات شیمیایی از آن استفاده می شود اسید سولفوریک صنعتی می باشد. از قوی ترین و خورنده ترین نمونه های موجود این اسید، اسید سولفوریک ۹۸ درصد است که در دو نوع آزمایشگاهی و صنعتی تولید و به فروش می رسد. این اسید بسیار پایدار بوده و در دمای ۱۰ درجه سانتی گراد ذوب و در دمای ۲۹۰ درجه سانتی گراد به جوش می آید.

Share