خرید زیتون پرورده خانگی از بازار داخلی

زیتون را می توان میوه محبوب در بین مردم دانست که فرآورده هایی را می توان از آن تهیه نمود و اگر می خواهیدبه خرید زیتون پرورده خانگی بپردازید پیشنهاد می کنیم خانگی آن را خریداری نمایید.

به نوعی خوراک که از زیتون و مواد دیگر درست می شود را زیتون پرورده می گویند و قیمت خرید فروش زیتون پرورده خانگی بسیار مناسب می باشد معمولا زیتون پرورده را در کنار انواع غذاهای اصلی میل می نمایند که به دو نوع صنعتی و خانگی تهیه می گردد و از بهترین چاشنیهای ایران به شمار می رود که اصالت آن در کشورمان به استان گیلان برمی گردد.

این چاشنی زیرشاخه ی زیتون است که میل نمودن آن همرا با غذا می تواند حس فوق العاده لذیذی را به طعم غذا بدهد، مواد مورد نیاز برای تهیه این فرآورده عبارتند از: رب انار، زیتون بی هسته، سیر رنده شده، انار ترش و مغز گردوی چرخ کرده.

شما عزیزان برای خرید زیتون پرورده می توانید به مجموعه آراد برندینگ سفارش خود را در حجم انبوه بدهید و با خیال راحت منتظر ارسال سریع و به موقع آن بمانید این مجموعه یکی از بزرگ ترین مجموعه های عرضه کننده زیتون پرورده به سراسر کشور و کشورهای همسایه می باشد و در این زمینه موفق بوده است.

طرز تهیه زیتون پرورده

همان طور که در بالا به این موضوع اشاره کردیم و طرز تهیه زیتون پرورده خانگی را برای شما عزیزان بیان کردیم در این بخش بیش تر در مورد خواص استفاده از زیتون و زیتون پرورده می پردازیم و قصد داریم تا شما عزیزان را برای استفاده از آن ترغیب کنیم. زیتون دارای خواص بسیار زیادی است که می تواند برای دستگاه گوارش مفید باشد و باعث شفاف شدن پوست صورت شود زیتون و روغن زیتون می تواند از پوست در برابر آفتاب محافظت خوبی از خود نشان دهد و از سوختن در برابر نور مستقسم خورشید جلوگیری نماید.

برای استفاده از زیتون بهتر است در مقدار کم و در کنار غذای اصلی مورد استفاده قرار بگیرد زیتون دارای فیبر بسیار زیادی است و می تواند برای افرادی که دارای رژیم غذایی برای کاهش وزن هستند گزینه بسیار خوبی باشد شما می توانید زیتون را در رب انار و آب نارنج به تنهایی قرار دهید و به عنوان یک چاشنی بسیار خوشمزه در کنار غذاهای محلی که مخصوص شمال کشور است مصرف نمایید.

محصول زیتون در شمال کشور طرفداران بیشماری دارد و در استان گیلان تهیه زیتون پرورده گیلانی بسیار مرسوم می باشد بیشتر خانمهای خانه دار گیلانی به تهیه و تولید زیتون پرورده گیلانی به صورت انبوه می پردازند که دارای سود آوری بالایی برایشان است. برای تهیه زیتون پرورده گیلانی ابتدا باید زیتونهای پرورده مرغوب و شیرین را جداسازی کرد و هسته آنها را گرفت برای گرفتن هسته زیتون دستگاههای مخصوص جهت این کار وجود دارد به صورتی که دارای یک فنر و ضامن می باشد که در وسط این ابزار هسته میوه زیتون قرار داده می شود و با فشار مکانیکی هسته آن از میوه جدا شده، هسته گیر زیتون هم می تواند به روش دستی انجام شود و هم می‌تواند توسط ماشینهای مکانیکی مخصوص هسته گیری صحیح و به انجام برسد بعد از هسته گیری کامل و صحیح زیتونها می توان مواد افزودنی برای خوشمزه تر شدن به زیتون پرورده اضافه کرد.

زیتون پرورده خانگی

از بهترین و باکیفیت ترین فرآورده های خانگی می توان به زیتون پرورده خانگی اشاره کرد که بسیار خوشمزه می باشد و در تهیه خانگی آن از تمبر هندی و پونه نیز استفاده می کنند زیتونهایی که برای زیتون پرورده به کار می برند به دو صورت زیتون سیاه و سبز است که تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند همچنین هر دو آن دارای طرفداران متعددی می باشند که استفاده از آن در کنار غذا را در کشورهای زیادی در جهان رواج داده است.

در دو دهه گذشته، علاقه به تولید و مصرف زیتون پرورده، کشت زیتون را به کشورها و مناطق خارج از حوزه مدیترانه اعم از: چین، استرالیا، هند و آمریکای جنوبی گسترش داده است و در نیمکره جنوبی، بیشترین زمین برای کشت زیتون در آرژانتین قرار دارد که باید گفت تا سال ۱۹۹۰در این کشور سطح زیر کشت زیتون به طور کل تقزیبا ۳۰۰۰۰ هکتار بود.

زیتون را می توان میوه محبوب در بین مردم دانست که فرآورده هایی را می توان از آن تهیه نمود و اگر می خواهیدبه خرید زیتون پرورده خانگی بپردازید پیشنهاد می کنیم خانگی آن را خریداری نمایید. برخی از افراد در تهیه زیتون پرورده از مواد افزودنی استفاده می نمایند تا از تغییرات ناشی از فشاد و میکرو ارگانیسمها ممانعت به عمل آورد که در نهایت سبب افزایش ماندگاری می شود، باید بدانید که آلودگیها به مواد غذایی حساس هستند و سریعا جذب می گردند و برای اینکه از جذب میکروبها و آلودگیها جلوگیری شود از مواد نگهدارنده مانند اسید سوربک استفاده می کنند که رشد میکروبها را کنترل می نماید و محلولی است که باید در آب ریخته شود که کلسیم، نمکهای پتاسیم و سدیم آن به عنوان سوربات شناخته می گردد.

Share