شیلنگ آب خرطومی چه ویژگی هایی دارد؟

شیلنگ ها چند لایه معمولا دو نوع دارند که در برخی از آن ها نخی از جنس پلی استر در لایه دوم شیلنگ استفاده می شود اما نوع دیگر آن تنها از سه لایه پی وی سی تشکیل می شود.

برای طراحی شیلنگ ها موارد مصرف آن ها نیز در نظر گرفته می شود و نسبت به کاربردهایی که دارند در انواع و جنس های بسیار متنوع تهیه و تولید می شوند. مجموعه آراد برندینگ با عرضه انواع شیلنگ ها باعث شده است که شما نسبت به نیازهای خود بتوانید شیلنگ مورد نظر خود را تهیه کنید.

برای خرید و یا دریافت مشاوره می توانید به راحتی از طریق فرم موجود درسایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

از جمله مواردی که بسیار در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد شیلنگ های آب قطره ای می باشد در این روش برای آبیاری گیاهان و مزارع کشاوری از روشی که آبیاری قطره ای نام دارد استفاده می کنند.

این روش یکی از بهترین روش های آبیاری می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از هدر رفت آب داشته باشد این روش باعث می شود که آب به درستی به بستر خاک وارد شود و به خوبی گیاهان را آبیاری کند در دیگر نمونه های آبیاری زمین آب به مقدار بسیار زیادی هدر می رود.

شیلنگ آب خرطومی

از دیگر انواع شیلنگ های آب که می توانند در باغبانی کمک حال یک باغبان باشند شیلنگ آب خرطومی می باشد که این نوع از شیلنگ ها از جنس پی وی سی هستند و اگر به ظاهر آن ها نگاه کنید دارای عاج ها و برآمدگی هایی در خود هستند.

از دیگر نام های این شیلنگ، شیلنگ پمپی است و دلیل نام گذاری آن به این اسم به دلیل است که که کشاورزان برای انتقال آب از چاه ها و منابع آبی از نوع از شیلنگ ها استفاده می کنند و در واقع وظیفه اصلی این محصول که به آن نیز شناخته می شود انتقال آب از منابع به زمین های کشاورزی می باشد.

شیلنگ های خرطومی نیز دسته بنده های متفاوت دارند نظیر خرطومی زهکشی، خرطومی هواکشی، خرطومی استیل که این مدل ها در رنگ های همچون سبز، آبی و طوسی تولید و روانه بازار می شوند.

این مدل از شیلنگ ها بسیار قیمت مناسبی دارند و همچنین به دلیل وزن سبکی که دارند که به راحتی می توان آن ها را جا به جا کرد.

شیلنگ ها چند لایه معمولا دو نوع دارند که در برخی از آن ها نخی از جنس پلی استر در لایه دوم شیلنگ استفاده می شود اما نوع دیگر آن تنها از سه لایه پی وی سی تشکیل می شود.

البته باید بگوییم که شیلنگ ها در حالت عادی نیز دارای لایه هایی هستند که این لایه های متفاوت خصوصیات منحصر به فردی به محصول می بخشند.

شیلنگ های آب می توانند تک لایه و یا دو سه لایه باشند که هر کدام از این لایه ها دارای کاربرد و ویژگی خاص خود هستند برخی از شیلنگ های تک لایه شفاف و یا کدر هستند لایه های شلینگ ها نسبت به کاربرد آن ها می تواند متفاوت باشد.

شیلنگ آب پاندا

از پر مصرف ترین ابزارآلات در کار کشاورزی شیلنگ آب پاندا نیز اقدام به تولید این محصول نموده است؛ شیلنگ انواع مختلفی دارد از جمله: شیلنگ آب کشاورزی: برای مصارف کشاورزی استفاده می شود و بسیار مقاوم و انعطاف پذیر می باشد؛ شیلنگ آب خرطومی: این مدل شیلنگ نیز مقاومت بالایی دارد و در دمای بالا نیز انعطاف پذیری خوبی دارد لذا برای کار کشاورزی هم مناسب می باشد.

شیلنگ آب صنعتی: این نمونه بیشتر در کارخانه ها و در صنعت استفاده می شود و کیفیت و طول عمر آن نسبت به انواع دیگر از کیفیت بیشتر برخوردار است  و معمولا برای تولید آن از بهترین مواد اولیه استفاده می شود.

شیلنگ آب خانگی: این نمونه بیشتر بعنوان شیلنگ آب حیاط منزل برای آبیاری باغچه و شستن حیاط و غیره استفاده می شود لذا محبوبیت خاصی دارد و بسیار پر کاربرد می باشد.

بسیاری از تولید کنندگان در سراسر ایران شیلنگ آب را از جنس پلی اتیلن و پی وی سی تولید می کنند که برند وزرا یکی از این نوع شرکت ها است از جمله شیلنگ هایی که از این مواد تولید می شوند شیلنگ های خانگی هستند که کیفیت عالی دارد و از انعطاف پذیری خوبی نیز برخوردار می باشد این مدل مقاومت بالایی دارد و به راحتی خراب نمی شود و در برابر گرما و سرما مقاوم است ولی با این حال برای دوام بیشتر باید محافظت بیشتری کنیم.

شیلنگ های آب پی وی سی از جمله محصولات بادوام و پرکاربرد می باشد و در دو نوع کدر و شفاف تولید می شود و از قیمت خوبی برخوردار است و با این نمونه شلنگ هال می توان مصرف آب را مدیریت نمود چرا که امروزه با مشکلاتی که در مصرف آب وجود دارد استفاده از این محصول از نیاز های  ضروری مردم ایران می باشد.

Share