معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با حضور در آستارا؛

زنان راه حضرت زینب (س) را طی کنند | هجمه دشمن به عزت، شرف و دینداری مردم

زمانی با اشاره به توطئه دشمن برای نشان دادن دوری مردم از دین و عفت تصریح کرد: مردم مومن ما پای پرچم سیدالشهدا ایستاده اند و زنان جامعه باید به معنای واقعی با روایتگری حقایق راه حضرت زینب (س) را طی کنند.

آرش جوهری | دیارمیرزا، همایش تجلیل از پیر غلامان مداحی شهرستان مرزی بندر آستارا در سالن همایش اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این همایش با اشاره به اهمیت فعالیت در مسیر تبیین فرهنگ عاشورا اظهار کرد: این سنت هزار ساله امروز قدرتمند تر از گذشته در جامعه وجود دارد و نفس زدن در این مکتب بزرگترین نعمت برای مادحین است.

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به حضور شیعیان در تمامی عرصه های جنگ با دشمن و فتنه ها تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای از میان بردن هویت عاشورا می کند غافل از اینکه کوچکترین شناختی هز این دستگاه و نوکران آن ندارد.

زمانی با اشاره به هجمه دشمن به عزت، شرف و دینداری مردم متدین کشور بیان کرد: توطئه امروز دشمن بی تفاوت کردن جوانان نسبت به دین خود است و تمام تنفر آنان از انقلاب اسلامی و مکتب سیدالشهدا نشان از ناتوانی و زمین گیر شدن و نابود شدن تفکر باطل آنها است.

وی نام غدیر را امروز فراگیر عالم دانست و بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و شهدا امروز پرچم غدیر و اربعین برافراشته است و تا ظهور منجی عالم بشریت این پرچم با قدرت برافراشته خواهد ماند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور هویت مکتب سیدالشهدا را ایستادگی در برابر ظلم و آزادگی دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ انبیا جز دوران حکومت نبی اکرم اسلام حکومت توحیدی نداشتیم، آن چه در انقلاب اسلامی اتفاق افتاد آرزوی انبیا الهی بود و بیعت و تبعیت مردم از ولایت فقیه یک حرکت بزرگ در تاریخ است.

زمانی پیر غلامان مداحی را استادان مکتب عاشورا دانست و بیان کرد: خدمت در دستگاه سیدالشهدا انسان را در مسیر عاقبت به خیری قرار می دهد و نتیجه بهره گیری از این مکتب امثال شهید حججی ها می شوند.

وی با اشاره به توطئه دشمن برای نشان دادن دوری مردم از دین و عفت تصریح کرد: مردم مومن ما پای پرچم سیدالشهدا ایستاده اند و زنان جامعه باید به معنای واقعی با روایتگری حقایق راه حضرت زینب (س) را طی کنند.

مولودی خوانی، تجلیل از پیرغلامان مداحی آستارا و تالش، سرودن اشعار در وصف پیامبر نور و رحمت توسط حسین غفاری شاعر مطرح حسینی کشور و مداحی توسط حاج رضا فکریان پیرغلام مداحی گیلان از دیگر بخش های این مراسم بود.

Share