روغن حیوانی گاوی درمان موثر آرتروز

مجموعه آراد برندینگ با تلاش های بسیار و دسترسی داشتن به مراتع و دام های با کیفیت روغن های حیوانی خوش طعم و مزه ای را به شما عزیزان ارائه می نماید.

یک فرآورده حیوانی که از شیر گوسفند یا گاو بدست می آید را روغن حیوانی اصل می نامند که در ایران با نام های روغن کرمانشاهی و روغن زرد نیز شناخته میشود‌. از خوش خوراک ترین و خوش طعم ترین روغن های یافت شده در جهان است که ارزش غذایی بالایی دارد و به صورت محلی تهیه میشود.

ایلام از جمله استان هایی است که در تهیه این روغن درجه یک  در کشور ما،  ایران شهرت دارد. البته، خوراک و چرای دام ها  تاثیر بسزایی در طعم و کیفیت آن دارد وعطر و مزه روغن، گله دام هایی که در مناطق کوهستانی کرمانشاه به چرا برده می شوند بی نظیر است.

یک خرید مطمین نیازمند بستری مورد اعتماد است که دارای محصولی با کیفیت باشد که در اسرع وقت به دست مشتریان برساند. مجموعه آراد برندینگ با تلاش های بسیار و دسترسی داشتن به مراتع و دام های با کیفیت روغن های حیوانی خوش طعم و مزه ای را به شما عزیزان ارائه می نماید که از نظر قیمت هم بسیار مقرون به صرفه است. برای تهیه روغن های حیوانی گاوی و گوسفندی فرم های در ج شده در سایت را پر نمایید تا مشاورین با تجربه ما با شما ارتباط حاصل نمایند.

روغن حیوانی آرتیشو

یکی از بهترین روغن های موجود در بازار روغن حیوانی آرتیشو است. در روش سنتی برای تهیه آن در ابتدا شیر حیواناتی مانند گاو و گوسفند را به وسیله دست در ظرفی می دوشند، شیر به دست آمده را به ماست محلی و سپس به دوغ تبدیل مینمایند و در ادامه دوغ را درون مشک های چرم ریخته و کره آن را در می آورند، در نهایت انقدر میجوشانند تا به خلوص کامل برسد.

دیگر روغنی که بسیار مناسب و لذیذ است، روغن حیوانی بویان نام دارد که در طعم آن هیچ جای حرفی نیست. این محصول معمولا در اواسط پاییز و بهار به واسطه دامداران تولید می گردد، بیشتر دامداران و زنان کرمانشاهی پس از این که دوغ را درون مشک چرم میریزند، بدون خستگی آن قدر تکانش میدهند که گویچه کره و روغن به هم بچسبند و در آخر آنچنان حرارت به دوغ و کره می دهند که خالصی اش بدست بیاید.

ندها در هر زمینه ای نمایانگر کیفیت هستند و برند روغن حیوانی اصل با کیفیت است. کره های صنعتی دارای بیش از ۸۰درصد چربی می باشد اما این روغن پر چرب تر و دارای خواص تغذیه ای است. نوع گاوی آن بهتر و سریع تر هضم می شود اما نوع گوسفندی هم زودتر هضم می گردد و هم اینکه کلسترول بسیار بالایی را نسبت به نمونه گاوی دارد.

قیمت روغن حیوانی

از مهمترین عوامل قیمت گذاری محصولات می توان به عرضه و تقاضای محصول در بازار اشاره کرد و هر چه تقاضا محصول در بازار بیشتر باشد قیمت آن هم بالا می رود.از دیگر عوامل قیمت گذاری می توان به، صادرات و واردات، کیفیت محصول، قیمت ارز اشاره کرد. روغن های گاوی و گوسفندی هر کدام قیمتهای متفاوتی دارند و روغن گوسفندی که به رنگ زرد مایل به سفید است از قیمت بالاتری برخوردار می باشد و به دلیل تولید کم شیر و کره گوسفندی، و خواص فراوان این محصول قیمت آن از دیگر روغنهای حیوانی بیشتر است.

روغن حیوانی گاوی درمان موثر آرتروز

در مقابل روغن حیوانی گاوی به دلیل تولید فراوان آن قیمت مناسبتری در بازار دارد و البته لازم به ذکر است که رنج قیمت این روغنها در مناطق مختلف با هم متفاوت می باشد.در استانهایی مانند کرمانشاه، لرستان، آذربایجان غربی و شرقی، ارومیه و غیره به دلیل تولید فراوان روغن گاوی و روغن گوسفندی قیمتها مناسبتر از بقیه استانها می باشد. این می تواند مزیت فراوانی هم برای تولید کننده و هم برای خریداران و تجار به همراه داشته باشد. در حال حاضر قیمت روغن گوسفندی از ۴۰۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان در بازار روغن حیوانی داد و ستد می شود و شروع روغن گاوی از ۲۵۰ هزار تا ۳۵۰ هزار تومان است و این قیمت روغنهای محلی می باشد.

Share