امام جمعه آستارا؛

دشمن با برنامه ریزی های چندین ساله توطئه خود را در شهریور سال جاری اجرا کرد

امام جمعه آستارا با تاکید بر توطئه دشمن بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور تصریح کرد: دشمن با برنامه ریزی های چندین ساله توطئه خود را در شهریور سال جاری اجرا کرد.

آرش جوهری | دیارمیرزا، آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا در مصلای این شهرستان با حضور پرشور مردم به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باقری ارومی امام جمعه شهرستان برگزار شد.

امام جمعه بندر آستارا در ابتدای خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک میلاد نبی اکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: افتخار مسلمانان پیامبری حضرت محمد مصطفی(ص) و افتخار شیعیان هدایت امام جعفر صادق(ع) در مسیر حق و حقیقت است.

باقری با اشاره به اقرار امروز دشمن به قدرت جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: اقرار دشمن ارزش کار ما را صد چندان می کند و در تاریخ اقرار مخالفان فکری اهل بیت علیهم السلام به فضیلت های ایشان ارزش کار ایشان را مشخص می کند.

وی با اشاره به تربیت چهار هزار نفر در مکتب امام جعفر صادق(ع) در آن دوران بیان کرد: نام و مکتب امام صادق(ع) برای ما شرافت و ارزش آورده و هیچ زمان نباید از این اصل مهم غافل شد.

امام جمعه بندر آستارا در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به برنامه ریزی دشمن در اغتشاشات اخیر بیان کرد: آگاهی، بصیرت و هوشیاری مهمترین مقوله لازم این روزهای برای توجه ملت شریف ایران اسلامی است.

وی با اشاره به ایجاد چندین اندیشکده در کشور برای مطالعات و تحقیقات موثر برای صادر کردن مبنای علمی انقلاب تصریح کرد: مخالفت دشمن با تخصیص اعتبار به این موسسات گواه تاثیر گذاری آنها برای صدور انقلاب اسلامی است و دشمن قدرت نفوذ به این موسسات را ندارد و در مقابل موسسات مختلفی برای ایجاد دموکراسی های نمایشی غرب در کشورهای دیگر تاسیس کرده است.

وی با تاکید بر توطئه دشمن بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور تصریح کرد: دشمن با برنامه ریزی های چندین ساله توطئه خود را در شهریور سال جاری اجرا کرد و حمایت آمریکا و غرب به عنوان کشورهایی که قدرت پاسخ به مطالبات مردمی خود را ندارد از اغتشاشات اخیر گواه این قضیه است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به ایجاد کرونای ساختگی دشمن برای تعطیلی فضای حقیقی و حضور شبانه روزی در فضای مجازی بیان کرد: عدم تخلیه انرژی نسل جوان در دوران کرونا یکی از دلایل رفتار های احساسی این روزها است و باید با بصیرت و آگاهی نگاهمان به سخنان شیطان اکبر به مسائل کشورمان باشیم.

امام جمعه آستارا با اشاره به امید به ظهور منجی عالم بشریت و حقانیت سخنان پیامبر اسلام (ص) بیان کرد: دشمن، دارو، قطعات کشتیرانی و هواپیما را تحریم کرده و امروز ادعلی آزادی و ارائه خدمات اینترنت رایگان به جمهوری اسلامی ایران را دارد، ارتش مجازی و رسانه های جعلی فارسی حرکت انفعالی دشمن بوده و تمام اینها نشان از به بن بست خوردن تمام نقشه های آنان دارد.

آیین عمامه گذاری طلاب، مولودی خوانی و اجتماع و راهپیمایی بانوان فاطمی با عنوان “زن، عفت، هویت ایرانی” در خیابان امام خمینی(ره) از دیگر بخش های مراسم امروز بود.

Share