امام جمعه آستارا؛

مسأله مهم کشور نه حجاب بوده و نه سگ گردانی | انتقاد از عدم تحویل پروژه لایروبی بندر آستارا

باقری ارومی بیان کرد: امروز مسأله روز مبارزه با فساد و برقراری عدالت است، امروز مسأله مهم کشور نه حجاب بوده و نه سگ گردانی، بلکه رسیدگی به فساد ۹۱ هزار میلیارد تومانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماز جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا به امامت حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه شهرستان در مکان مصلی برگزار شد.

امام جمعه آستارا در ابتدای خطبه اول نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به اهمیت محبت اهل بیت علیهم السلام گفت: محبت اهل بیت، نتیجه اش کامل شدن دین را در پی دارد و در خطبه غدیر، پیامبر اکرم صلی الله بر این مساله تاکید بسیاری دارند.

باقری ارومی با اشاره به اهمیت اعتقاد به ولایت فقیه تصریح کرد: پیروزی، تثبیت و استمرار نظام جمهوری اسلامی در طول این ۴۴ سال از پیروزی آن بر سه رکن مهم مردم، اسلام و ولایت فقیه بوده و ادامه این حرکت عزتمندانه هم همچنان بر همین اصول استوار خواهد بود.

وی شفاعت را از مهمترین نتیجه محبت اهل بیت و اعتقاد به ولایت فقیه برای مومنان دانست و تصریح کرد: بدون اجازه پروردگار هیچ شخصی اجازه شفاعت بنده را ندارد و با محبت اهل بیت و عمل به فرمایش خداوند، مومن مورد شفاعت قرار گرفته و عاقبت به خیر خواهد شد.

امام جمعه آستارا در ابتدای خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان با تبریک هفته دولت و روز کارمند و تقدیر از اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در این شهرستان بیان کرد: نهال انقلاب اسلامی ایران در مسیر پر فراز و نشیب خود با خون پاک شهیدان آبیاری شده و شهدای وطن، این بزرگان نمونه های شایسته برای درس و الگو گرفتن هستند.

وی با اشاره به ویژگی های دولت مطلوب تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی سلیقه های مختلف سیاسی بر سر کار آمدند و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، دولت سیزدهم باید تکیه بر ارزش های اساسی انقلاب اسلامی مثل برقراری عدالت، مبارزه با فساد و استکبار ستیزی زده و صادقانه به مردم خدمت کند.

باقری ارومی تلاش برای تحقق دولت مردمی را از شعار های خوب دولت سیزدهم دانست و بیان کرد: همراهی با مردم نباید غفلت از نخبگان را سبب شود و دولت باید با خلوص نیت و تلاش مجاهدانه و شبانه روزی در راستای حل مشکلی از مشکلات مردم و درمان دردی از آن ها برای رضای خداوند گام بردارد.

خطیب جمعه آستارا کار با برنامه را نیز از دیگر فرمایشات معظم له به دولت سیزدهم دانست و تصریح کرد: برنامه ریزی برای پروژه ها نتیجه مثبت و قابل توجه را به دنبال دارد و باعث موفقیت دولت می شود.

وی با اشاره به‌ توطئه دشمن در شبهه افکنی در رسانه ها بیان کرد: امروز مسأله روز مبارزه با فساد و برقراری عدالت است، امروز مسأله مهم کشور نه حجاب بوده و نه سگ گردانی، بلکه رسیدگی به فساد ۹۱ هزار میلیارد تومانی است، باید با بهره گیری از قدرت فضای سایبری بر دشمن کوردل پیروز شده و به رشد و توسعه انقلاب اسلامی کمک کنیم.

امام جمعه بندر آستارا با تقدیر از تلاش های جهادی دولت در این شهرستان بیان کرد: خدمات شما سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز کشور نیاز به حضور مدیران جهادی در تمام لایه های مدیریتی دارد.

وی با انتقاد از عدم تحویل پروژه لایروبی بندر آستارا و اتمام مهلت دستگاه قضا تصریح کرد: از دستگاه قضا خواستار پیگیری جدی این قضیه و رسیدگی به این مطالبه عمومی را داشته و امیدواریم پس از ۱۳ سال شاهد اتمام لایروبی این بندر و شکوفایی اقتصادی آستارا در حوزه تجارت دریایی باشیم.

به گزارش دیارمیرزا، میز خدمت جهادی مدیران دستگاه های اجرایی به همت فرمانداری شهرستان و بسیج حوزه کارمندی شهرستان با حضور عنایت رضایی پور فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا، معاونین فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی در جهت بررسی و حل مشکلات مردم در سومین روز از هفته دولت در مکان مصلی برگزار شد.

Share