خواص پای مرغ پخته برای بدن چیست؟

سوپ پای مرغ خراب می ‌تواند غذای مناسبی برای دوره‌ ی نقاهت به افرادی که دارای تب و سرفه ‌های گرم و همچنین زخمهای گوارشی هستند باشد.

 

نگهداری از حیوانات خصوصا گربه ها یکی از لذت بخش ترین فعالیتهایی که دوستداران حیوانات خانگی مشتاقانه ان را انجام می دهند اما با این حال این حیوانات خانگی علاوه بر نگهداری و مراقبت به تغذیه نیز نیازمندند که در این رابطه ژلاتین پای مرغ پخته یکی از مناسب ترین و مطلوب ترین غذاها برای آنها می باشد یک جمله بسیار معروف در رابطه با سلامت گربه ها بیان می شود که گوید تندرستی این حیوانات در کاسه غذای آنها نهفته است.

مجموعه آراد برندینگ به عنوان یکی از شرکتهای موفق و معتبر در این زمینه با تهیه و تولید همچنین عرضه این غذاهای خوشمزه و لذیذ توانسته است تا گامی مهم در تهیه و تامین این میان وعده ها بردارد وسهمی مهم در ارزآوری برای کشور داشته باشند.

خواص پای مرغ پخته

در خصوص مزایا باید خدمتتان عرض کنیم که گربه ها به عنوان حیوانات حساسی شناخته می شوند که در صورت نداشتن تغذیه مناسب سریعا به بیماریهای عضلانی و قلبی دچار می شوند این موضوع به این دلیل است که بدن آنها قادر به تولید اسیدهای آمینه ای همچون آرژینین و تائورین نمی باشد که از مهم ترین و اساسی ترین عناصر مورد نیاز برای بدن این حیوانات خانگی می باشد تائورین به عنوان یک اسید آمینه ضروری برای گربه ها وظیفه تقویت و حفظ سلامتی قلب و عروق آنها را بر عهده دارد و آرژنین نیز به نیز به کبدشان کمک می کند تا بتواند آمونیاک را دفع نموده و خنثی نمایند به همین منظور در صورتی که در ترکیبات غذایی، تغذیه و میان وعده گربه خود این عناصر را فراهم ننماید احتمالا با رفتارهایی نظیر علائم عصبی و روان پریشی مواجه می شوید.

پای مرغ خراب

امروزه از دید پزشکان ایرانی و همین‌ طور طب ایرانی پا یا همان پنجه مرغ زود هضم می ‌باشد که فضولات کمی را تولید می ‌کند که به‌ همین دلیل است که سوپ پای مرغ خراب می ‌تواند غذای مناسبی برای دوره‌ ی نقاهت به افرادی که دارای تب و سرفه ‌های گرم و همچنین زخمهای گوارشی هستند باشد.

جالب است که بدانید پای مرغ  امروزه جایگاه مهمی را در آشپزی به خود اختصاص داده که می‌ توان گفت در کشورهای بزرگی مانند مراکش، مکزیک و چین غذای پای مرغ که از پرطرفدار ترین غذاهای بومی و پرخاصیت آنها بشمار می‌ آید چرا که علاوه‌ بر دارا بودن ویتامینهای مورد نیاز بدن دارای مقدار زیادی کلاژن و مواد مغذی می ‌باشد که به سلامتی هر چه بیشتر بدن انسان کمک می‌ کند.

جالب است که بدانید این محصول برای حفظ سلامت ناخنها نیز بسیار مؤثر می‌ باشد. این روزها عموم مردم از خواص و پروتئین زیاد این ماده غذایی خبر ندارند و از آن استفاده نمی ‌کنند که ما در این مقاله قصد داریم به توضیح جامع و کاملی از خواص درمانی و همچنین پروتئینهای موجود در این محصول برایتان بگوییم تا شما نیز با آن آشنا شوید و بتوانید از این محصول استفاده کرده و از خواص درمانی آن بهره‌ مند شوید.

پای مرغ پخته

پروتئین نیز به عنوان یکی دیگر از مواد و عناصر لازم برای گربه حبشی ها بسیار لازم بوده و باید حتما در برنامه غذایی شان گنجانده شود که این مهم در پای مرغ  پخته گنجانده شده است در واقع این میان وعده بسیار لذیذ با داشتن پروتئین و اسیدهای چرب امگا ۶ و امگا ۳ نه تنها به تقویت سیستم ایمنی و عضلانی گربه ها کمک نموده و بلکه باعث بهبود گردش خون آنها و در نهایت کاهش بیماریها می شود.

یک نتیجه بسیار جالبی که در سال ۲۰۰۶ توسط آکادمی سلامت ملی فرانسه منتشر شد این بود که بر اساس تحقیقات انجام شده توسط پزشکان و محققان و البته دامپزشکان این مجموعه بر روی بیش از ۱۳۰۰ گربه از انواع مختلف نژادها نشان داده شد که گربه هایی که به طور نرمال روزانه تا دو وعده به پای مرغ پخته مصرف نموده بودند بعد از ۶ هفته دندانهایی بسیار قوی تر و همچنین استخوانها و ساختار اسکلتی درشت تری نسبت به سایر نمونه ها داشتند.

ضمن اینکه با بررسی هورمونها و عناصر موجود در خون آنها مشخص شد سطح مس، آهن، پتاسیم و فسفر آنها نه تنها در حالت نرمال بلکه بیش از نیاز روزانه می باشد این موضوع باعث شده بود تا متابولیسم و سیستم ایمنی گربه ها به طور خارق العاده ای بیش از ۴۵ درصد عملکرد مطلوب تر و بهتر در فعالیتهای روزانه را نسبت به سایر گربه خانگی هایی که این غذا را مصرف نکرده بودند به ثبت برساند.

همان طور که برای بدن اسنان ویتامینهای مختلفی از جمبه ویتامین E، K و A لازم می باشد به همان میزان و اهمیت برای گربه های نیز وجود این عناصر لازم بوده و باید به مقدار مطلوب و ایده آل برای آنها تامین شود پای مرغ پخته به بهترین منبع غذایی در این زمینه با پوشش این ویتامینها موجب افزایش بینایی و ساختار بدنی و همچنین تکثیر گلبولهای قرمز موجود در جریان خون آنها شده و این حیوانات را برای داشتن روزی پرانرژی و لذت بخش آماده می سازد.

Share