خواص خیار شور ایرانی که تا به حال نشنیده اید

یکی از برندهای محبوب مواد غذایی در بین ما ایرانیها برند غذایی اصالت است که سهم بسیار خوبی در بازار ایران دارد و همچنین یکی از صادر کنندگان بسیار موفق در حوضه مواد غذایی می باشد.

از محبوب ترین برندهایی که مواد غذایی خود  مانند خیار شور را با حلب و قوطی و با اندازه های مختلف مانند ۴.۵ کیلوگرمی  ارائه می دهد برند پسند است که با توجه به اهمیتی که مواد غذایی تولیدی خود می دهد همواره جز محبوب ترین برندهای خیار شور در ایران بوده است و همچنین صادرات بسیار زیادی نیز در حوزه خیار شور به کشورهای مختلف داشته است.

خیار شورها و ترشی انبه تند ماده غذایی بسیار کم کالری و کم کربو هیدراتی هستند به همین دلیل یکی از بهترین مواد خراکی برایکسانی که به بیماری دیابت مبتلا هستند می باشند و مانند یک دارو برای این افراد عمل می کند و برای کسانی که مشکل دیابت ندارند هم می تواند یکی از بهترین مواد خراکی پیشگیری از دیابت باشد.

خیار شور ایرانی

برای دیدن نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

یکی از برندهایی که امروزه به محبوبیت بسیار زیادی در کشورمان ایران رسیده است برند مکنزی است که محصولاتش مانند خیار شور و کنسروها با خیار گلخانه ای جز با کیفیت ترین مواد خراکی در کشور مان ایران هستند.

محصولات مکنزی زیرمجموعه شرکت زرین صنعت خوشبخت هستند که یکی از برندهای با ریشه و قدیمی در صنعت غذایی کشور هستند.

خیار شورهای با کیفیت مکنزی با بروزترین کیفیت ممکن برای بازار داخل و مشتریهای بین المللی شرکت مکنزی تولید می شوند تا کیفیت و طعم مواد غذایی ایرانی را در جای جایه به مردم جهان بچشاند.

خیار شور اصالت

یکی از برندهای محبوب مواد غذایی در بین ما ایرانیها برند غذایی اصالت است که سهم بسیار خوبی در بازار ایران دارد و همچنین یکی از صادر کنندگان بسیار موفق در حوضه مواد غذایی می باشد.

خیار شورهای اصالت و ترشی کلم یکی از محبوب ترین، خیار شورهای مصرفی توسط خوانوارهای ایرانی را تشکیل می دهد و محبوبیت بسیار بالایی دارند.

اجزای تشکیل دهنده و به نوعی فرمول محبوبیت و خوش طعمی این خیار شورها را به استفاده از مواد ارگانیک و حتی بدون یک ماده افزودنی اشاره که کرد باعث می شود خیار شورهای این شرکت طعمی اصیل را به مشتریان خود ارائه دهد.

لازم به ذکر می باشد خیار شور اصالت از با کیفیت ترین خیارها، سرکه، نمک طعام تصفیه شده، سبزی معطر، سیر، فلفل و اب درست می شود و در ان از کوچک ترین مواد افزودنی استفاده نشده است تا مورد علاقه افرادی باشد که به مواد غذایی که مصرف می کنند اهمیت بسیار زیادی می دهند.

امروز صیفیجات یکی از اصلی ترین بخشهای خرید روزانه ما را تشکیل می دهد، صیفیجات مانند خیار و بادنجان چه به صورت مستقیم و چه فراورده هایی مانند خیار شور و ترشی بادمجان یکی از مهم ترین بخش های مواد خراکی مصرفی ما را تشکیل می دهند.

خیار شور زی تک یکی از محبوب ترین و معروف ترین برندهای خیار شور در کشورمان ایران است که در شهر شیراز تولید و عرضه می گردد.

یکی از مهم ترین موارد در خرید یک خیار شور با کیفیت این است که حتما از برندهایی خرید کنید که از روشهای بروز بای تولید خیار شورهای خود استفاده می کنند.

خیار شور ایرانی

به دلیل پر مصرف بودن خیار شور در ایران میزان تولید خیارشور فوری ایرانی و خرید و فروش آن نیز رونق بسیاری داشته و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است همچنین خیار شور غنی از منابع آنتی اکسیدان می باشد.

خیارشور به دلیل وجود پروبیوتیک کافی و کمک به روده ها برای جلوگیری از یبوست  و نیز هضم راحت غذا و دفع آسان بسیار توصیه می شود.

شما می توانید برای تهیه یک خیار شور ایرانی کاملا ایرانی از خیارهای قلمی و خوش فرم و ریز استفاده کنید و بعد از ریختن مواد دیگر آن بعد از گذشت چند هفته آنهارا بیرون آورده و در تهیه غذاهای خود مانند الویه، سالاد ماکارانی و بسیاری از غذاهای دیگر از این چاشنی خوشمزه استفاده کنید.

وجود آنتی اکسیدان باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش و بهبود سلامت معده می شود همچنین خیار شور سرکه ای لندنی خطر ابتلا به سرطان طحال را کاهش می دهد و حالت تهوع صبحگاهی زنان باردار را نیز تا حد قابل قبولی کم میکند.

از دیگر فواید خیار شور ایرانی بهبود سلامت روان و کاهش استرس و اظطراب می باشد که به همین سبب باعث شده تا بسیار مورد توجه قرار گرفته و پر فروش باشد.

در خیارشورهای خارجی میزان نمک بیشتر از نوع ایرانی است که آن به سلیقه و مزاج خارجیها برمی گردد البته شایان ذکر است که نمک زیاد مضر است و خیارشوری که درصد نمک بالایی دارد فشار خون را بالا می برد پس بهتر است برای استفاده درست از خیارشور میزان نمک آن کنترل شده و مناسب باشد تا به سلامت شخص آسیب نزند.

Share