احمدی سنگری تاکید کرد؛

تغییر مداوم شهردار رشت تأثیر منفی در ساماندهی پسماند سراوان دارد

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم‌ثبات مدیریت شهری در شهر رشت و تأثیر منفی آن بر عدم حل مشکل پسماند سراوان گفت: عدم ثبات مدیریتی در رشت آسیب جدی به ساماندهی پسماند سراوان می‌زند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس؛ محمدرضا احمدی سنگری امروز در خبرنگاران با بیان اینکه اعتراض بازنشستگان آموزش و پرورش در خصوص تعویق چندین‌ساله در خصوص پرداخت پاداش کاملا به حق و درست است، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در این خصوص جلسات متعددی را با وزیر آموزش و پرورش برگزار کرده و طبق وعده وزیر مقرر شد تا این مبلغ در چندین مرحله به بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت شود ولی این به معنای قسطی بودن این پرداخت‌ها نیست.

وی با تأکید بر لزوم و اهتمام دولت و مجلس در خصوص حل معضل پسماند سراوان گفت: هر هفته جلسه‌ای در خصوص حل معضل پسماند در استان گیلان برگزار می‌شود ولی متأسفانه تعلل‌هایی در این خصوص مثل‌عدم تکمیل بهسازی پسماند سراوان به دلیل تغییر شهردار رشت انجام شده که به هیچ عنوان قابل پذیرش نمی‌باشد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم‌ثبات مدیریت شهری در شهر رشت و تاثیر منفی آن برعدم حل مشکل پسماند سراوان افزود: عدم ثبات مدیریتی در رشت آسیب جدی به ساماندهی پسماند سراوان می‌زند.

احمدی با ابراز امیدواری ازعدم ورود پسماند به سراوان تا پایان سال بیان کرد: بر اساس وعده رئیس جمهور، وزیر کشور و استاندار بسیار امیدوارم تا پایان امسال دیگر هیچ زباله‌ای وارد سراوان نشود.

وی از بازیافت آزمایشی زباله سراوان توسط یک شرکت غیر گیلانی خبر داد و گفت: این شرکت وعده داده که به صورت رایگان زباله‌های استان را بازیافت می‌کند لذا به صورت آزمایشی ۳۰۰.۴۰۰ تن زباله برای سوزاندن و بازیافت در اختیار آن‌ها قرار دادیم و در صورت موفقیت‌آمیز بودن ادامه مسیر می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تمامی ادارات در شهر خمام مستقر شوند، تصریح کرد: تاکنون برخی از ادارات به‌مانندعدم توانمندی در پرداخت اجاره بها موفق به حضور در شهر خمام نشدند هر چند فرمانداری اعلام کرده که این ادارات می‌توانند در اتاق فرمانداری به فعالیت خود ادامه دهند.

Share