فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

انهدام باند شرکت هرمی در کلاچای و دستگیری ۱۵ تن از اعضای آن

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۵ تن از اعضای آن در بخش کلاچای شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۱۵ تن از اعضای آن در بخش کلاچای شهرستان رودسر خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچگونه وجهه قانونی ندارد.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت شرکت هرمی در یکی از روستاهای بخش کلاچای شهرستان رودسر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه با تحقیقات به عمل آمده صحت موضوع برای پلیس محرز و محل فعالیت اعضای این باند که یک منزل مسکونی بود، مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: ماموران انتظامی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی از دستگیری ۱۵ نفر از اعضای این شرکت هرمی و کشف ۱۸ جلد کتاب و جزوه آموزشی و همچنین ۴۵۰ برگه عضوگیری در بازرسی از این مکان خبر داد و تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سردار ملکی در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.

Share