فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

کشف ۱۸ کیلو تریاک در آستارا | قاچاقچی ۵۲ ساله دستگیر شد

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی آستارا اظهار داشت: قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان دستگیر و از وی ۱۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستارا گفت: قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان دستگیر و از وی ۱۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی مواد مخدر و بلای خانمانسوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از معدود کشورهایی بوده که با تحمل خسارات مالی و جانی بی‌وقفه، بیشترین میزان مواد مخدر را از چرخه منافع سوداگران مرگ خارج کرده است.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تحقیقات میدانی از فعالیت فردی که داخل رستورانش نسبت به فروش مواد مخدر اقدام می‌کرد مطلع شدند، افزود: پلیس پس از هماهنگی قضایی به آدرس محل مورد نظر در محور آستارا به تالش اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا به کشف ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این مکان اشاره کرد و گفت: قاچاقچی ۵۲ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: پلیس با توزیع کنندگان مواد افیونی که در کمین خانواده‌ها و جوانان نشسته‌اند، مبارزه قاطع می‌‎کند.

Share