هتل داد یزد؛ یک هتل سنتی و خاص در شهر بادگیرها

وجود تمام امکانات رفاهی و تفریحی در هتل داد یزد، این هتل را به عنوان یک گزینه ممتاز و درجه یک در میان هتل های یزد تبدیل کرده است.

نمای بیرونی هتل داد یزد

هتل داد یزد، یک هتل کلاسیک و ممتاز در یزد است که با سبک معماری سنتی ایرانی- یزدی ساخته شده است. هتل داد یزد، ۸۸ اتاق دارد که با امکانات رفاهی کامل و دکوراسیون زیبا برای شما عزیزان آماده شده است. در سفر به یزد، شما می توانید هتل  داد یزد را برای اقامت خود در سفر انتخاب کنید و لذت زندگی در خانه های سنتی یزد را از نزدیک تجربه کنید.

بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی، هتل داد یزد را به عنوان بهترین هتل یزد می شناسند و بیان کرده اند که در سفرهای بعدی خود برای انتخاب هتل، این هتل سنتی را انتخاب کرده و قبل از سفرشان، اقدام به رزرو هتل داد یزد از طریق سایت رزرو اقامتگاه و هتل خواهند کرد.

یک نکته جالب در مورد هتل داد یزد این است که این هتل زیبا، از انرژی های پاک به عنوان منبع انرژی استفاده می کند. سازه های این هتل طوری ساخته شده اند که با استفاده از انرژی خورشیدی، سالانه ۴۰ هزار کیلو وات ساعت برق تولید می کنند. این موضوع باعث شده است که هتل داد یزد، به عنوان یک هتل دوستدار محیط زیست در ایران شناخته شود.

در ادامه این نوشته، می خواهیم درباره امکانات و خدمات هتل داد یزد با شما صحبت کنیم و از شما دعوت می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

آشنایی با هتل داد یزد

هتل داد یزد، در واقع بنای یک گاراژ قدیمی بوده است که برای اقامت مهمانان یزد و جابجایی و انبار کالاها کاربرد داشته است. این گاراژ در سال ۱۳۸۰ بازسازی شده و به یک هتل چهار ستاره کلاسیک و زیبا تبدیل شده است. این هتل ۸۸ اتاق و سوئیت دارد که از جمله آنها می توان به اتاق های یک تخته، دو تخته، سه تخته، اتاق های چهارتخته متصل به هم، اتاق ماه عسل و سوئیت رویال اشاره کرد.

این هتل در یکی از مناطق قدیمی و مرکزی یزد قرار دارد و آرامش در تمام بخش های هتل به خوبی حس می شود. از آنجایی که رفت و آمد در سفر، موضوع مهمی است؛ باید موقعیت مکانی یک هتل را نیز بررسی کرده و سپس آن هتل را انتخاب کنید. هتل داد یزد به تمام جاذبه های گردشگری مهم یزد مانند مسجد جامع، موزه آب یزد، آتشکده زرتشتیان، زندان اسکندر، مجموعه امیر چخماق و… نزدیک است. در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل داد یزد، یخچال و چای ساز وجود دارد که می توانید از دستگاه چای ساز برای درست کردن چای و قهوه و نسکافه استفاده کنید.

رستوران هتل داد یزد

تمام مهمانان هتل داد یزد از اینترنت رایگان بهره مند می شوند و می توانند کارهای خود را به خوبی در این هتل یزد انجام دهند.

کف اتاق های هتل، موکت شده است و رفت و آمد معلولان به راحتی صورت می گیرد. در حمام و سرویس بهداشتی هتل داد یزد، تمام وسایل بهداشتی موردنیاز مانند دستمال، حوله، مایع شوینده، مسواک، صابون، خمیر دندان و دمپایی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد.

در راهروی طبقات هم سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد که برای مهمانان هتل قابل استفاده است.

از دیگر امکانات اتاق ها می توان به وجود میز تحریر، دوش، آباژور، ست مبلمان کامل، تلویزیون و میز آرایش اشاره کرد.

برای تهویه هوا و تنظیم دمای اتاق، از چیلر استفاده می شود. اگر لباس و وسایل زیادی دارید، می توانید آنها را داخل کمد قرار دهید و از جالباسی استفاده کنید.

برای افرادی که دوست دارند بعد از حمام کردن، موهایشان را خشک کنند و حالت بدهند، یک سشوار در اتاق قرار داده شده است که می توان از آن استفاده کرد.

برای قرار دادن پول و وسایل ارزشمند خود، می توانید آنها را داخل صندوق امانات اتاق قرار دهید. تمام مهمانان هتل داد یزد، می توانند از اینترنت رایگان و پرسرعت هتل استفاده کنند.

از دیگر خدمات و امکانات هتل داد یزد، می توان به وجود پرینتر و دستگاه کپی، سیستم اعلام حریق، مینی بار، روم سرویس، ترانسفر، اتاق چمدان، خدمات باربری، اورژانس پزشکی و خدمات گردشگری اشاره کرد.

اتاق دو تخته دابل هتل داد یزد

در این هتل، خدمات خشکشویی نیز انجام می شود و شما می توانید برای شستشو و نظافت لباس های خود از این خدمات استفاده کنید.

اگر با ماشین شخصی خود به یزد سفر کرده اید، می توانید خودروی خود را در پارکینگ مسقف هتل داد پارک کرده و سپس وارد اتاق خود شوید. یکی از بخش های جالب هتل داد یزد، وجود آژانس مسافرتی در داخل هتل است که کار شما را برای خرید بلیط و تورهای گردشگری آسان می کند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل داد یزد

از جمله امکانات تفریحی و ورزشی هتل داد یزد، می توان به وجود استخر سرپوشیده، جکوزی و سونا خشک اشاره کرد که مهمانان هتل داد یزد، می توانند از این تفریحات استفاده کنند.

اتاق ماساژ، یکی از بخش های جذاب این هتل یزد است که مهمانان عزیز هتل می توانند به این قسمت بروند و جدیدترین متدهای ماساژ را در محیطی آرامش بخش و زیبا دریافت کنند.

بخش دیگری از این هتل، سالن همایش و کنفرانس است. سالن اجرایی هتل داد یزد، مکان خوبی برای برگزاری همایش و جلسات است و تجهیزات کامل صوتی و تصویری را برای برگزارکننده های عزیز فراهم کرده است.

تجربه عمیق آرامش در هتل داد یزد

از پنجره اتاق های هتل داد یزد، شما می توانید حیاط سنتی هتل را مشاهده کنید و از تماشای درخت های زیبای داخل حیاط لذت ببرید. معماری هتل داد یزد، بسیار خاص و جالب توجه است و تمام بخش های هتل با ترکیب آجر و کاهگل ساخته شده است.

حیاط هتل داد یزد بسیار باصفا است و به شما این فرصت را می دهد که لحظاتی را با آرامش سپری کنید و در یک بنای سنتی یزد، قدم بزنید.

در هتل داد یزد، کافی شاپی دنج را مشاهده می کنید که به شما پیشنهاد می کنیم به این کافی شاپ زیبا بروید و از نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه در این محیط زیبا لذت ببرید.

فروشگاه صنایع دستی و گیفت شاپ، از دیگر بخش های هتل داد یزد هستند که می توانید برای خرید سوغاتی و هدیه و شیرینی های خوشمزه یزد به این فروشگاه بروید.

لذت خوردن غذاهای خوشمزه در رستوران های هتل داد یزد

در هتل داد یزد، دو کافی شاپ و دو رستوران قرار دارند. نام یکی از رستوران های این هتل، رستوران آینه است که در این رستوران، شما می توانید غذاهای اصیل ایرانی و غذاهای سنتی یزد را نوش جان کنید و با سبک آشپزی یزدی ها بیشتر آشنا شوید.

در رستوران بام هتل، شما با منویی کامل و جذاب از انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و غذاهای گیاهی مواجه خواهید شد که می توانید از میان آنها، غذای موردنظر خود را انتخاب کنید. فضای رستوران بام هتل، بسیار زیبا است و انواع غذاهای گریل، کباب، غذاهای سنتی و غذاهای گیاهی را با بهترین مواد اولیه برای شما عزیزان آماده می کنند.

کافه گالری، نام یکی از کافی شاپ های هتل داد یزد است که در این مکان، شما می توانید هنگام نوشیدن یک لیوان نوشیدنی خوشمزه، تصاویر و نقاشی های زیبا را نیز تماشا کنید و با تاریخ و هنر ایرانیان بیشتر آشنا شوید.

کافه گالری نیلوفر هتل داد یزد

وجود تمام امکانات رفاهی و تفریحی در هتل داد یزد، این هتل را به عنوان یک گزینه ممتاز و درجه یک در میان هتل های یزد تبدیل کرده است. بنابراین اگر به دنبال بهترین هتل یزد می گردید، قطعا ما به شما هتل داد یزد را پیشنهاد خواهیم کرد.

برای رزرو سریع اتاق ها و سوئیت های هتل داد یزد، بهتر است وارد سایت رزرو اقامتگاه و هتل سفربازی شوید و خیلی سریع و راحت این هتل زیبا و سنتی را برای سفر خود انتخاب کنید.

Share