همه چیز درباره اجاره ویلا در کیش با لوکس ویلا

در لوکس ویلا می توانید تنوع بالایی را از انواع اقامتگاه ها در کیش مشاهده کنید که برای رزرو آن ها، تنها یک تماس با کارشناسان کافیست تا متناسب با هر بودجه و سلیقه ای بهترین اقامتگاه خود را برای سفر به کیش اجاره کنید.

چگونه یک جزیره کوچک توانست به عنوان محبوب ترین تفریحگاه ایران تبدیل شود؟ کیش جزیره ای است که با تفریحات آبی بی نظیر، هتل های لوکس، مراکز خرید و جاهای دیدنی زیبایی که دارد معروف شده است.

نگاهی به بهترین جاذبه های دیدنی و تاریخی کیش

نماد معروف کیش، کشتی یونانی است. کشتی ای که وقتی به سواحل کیش رسید، در گل ماند و به دلیل اینکه هیچ راهی برای آزاد کردن کشتی نبود، برای همیشه همانجا قرار گرفت که امروزه نه تنها به نماد جزیره تبدیل شده بلکه افراد بسیاری هستند که به اطراف کشتی مراجعه می کنند تا غروب آفتاب را در کنار کشتی یونانی کیش ببینند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که شاید این آخرین بار است که میتوانید کشتی یونانی را ببینید و آخرین عکس یادگاری خود را با کشتی یونانی بگیرید.

از دیگر جاهای دیدنی و جذاب کیش، شهر زیر زمینی کاریز است که اگر حوصله هوای گرم و شرجی جزیره را نداشتید و از طرفی هم می خواهید هوای خنک را به غیر از کولر و سیستم های سرمایشی تجربه کنید می توانید به شهر کاریز مراجعه کنید. شهر زیر زمینی کاریز در گذشته های دور در جزیره از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود چراکه در گذشته، کیش یکی از مقاصد تجاری مهم خلیج فارس به حساب می آمد و آب شیرین بسیار حائز اهمیت بود لذا بومی ها با حفر مسیرهای مختلف، آب را در زیر جزیره در انبارهایی که با تصفیه خانه های طبیعی، آب را قابل شرب میکرد نگهداری می کردند.

برای اینکه آب بتواند مدت طولانی دوام آورده و بخار نشود، همواره هوای خنکی در شهر زیرزمینی کاریز حاکم است. همچنین خوب است بدانید در شهر کاریز، رستوران های سنتی و بازارچه های مختلفی هم وجود دارد که بازدید از آن ها، خالی از لطف نیست.

تفریحات کیش؛ جذاب ترین بخش سفر

اکثر مردم کیش را یا برای تفریحات آبی انتخاب می کنند یا برای مراکز خرید. با اینکه در جزیره تفریحگاه های مختلفی مانند پیست کارتینگ، مجموعه تفریحی بولینگ مریم و غیره وجود دارد اما مردم غواصی، جت اسکی، قایق سواری، پاراگلایدینگ و سایر تفریحات محبوب شهر را ترجیح می دهند لذا به لطف این محبوبیت، تفریحات در کیش از هزینه های قابل توجهی برخوردارند.

یکی دیگر از تفریحات هیجان انگیز در کیش، مراکز خرید است. کیش جزء مناطق آزاد کشور به حساب می آید و کالاهایی که در مراکز خرید عرضه می شوند بخصوص لوازم الکترونیکی و خانگی به دلیل اینکه تعرفه گمرک و سایر هزینه های دیگر بر روی کالا اعمال نمی شود، قیمت های به مراتب کمتری نسبت به سایر مناطق دیگر دارند اما مراکز خریدی هم در جزیره وجود دارد که جزء لوکس ترین مراکز خرید کیش به حساب آمده و با دیدن قیمت های نجومی کالاها، تعجب خواهید کرد. خوب است بدانید در صورتیکه قصد تهیه سوغاتی دارید، به بازارهای معروف کیش مراجعه کنید تا بهترین پوشاک، سوغاتی ها و صنایع دستی کیش را با قیمت های بسیار مناسب تهیه کنید.

نکات لازم برای اجاره خودرو در کیش

محبوب ترین تفریح جوانان بعد از تفریحات آبی، اجاره خودروهای لوکس و اسپرت در کیش است. سوار شدن بر خودرویی که در رویاهایمان میبینیم تجربه ای بسیار لذت بخش است. در چند سال اخیر به دلیل ممنوع شدن واردات خودروهای اسپرت، اجاره خودرو در کیش روزبروز محبوب تر می شود اما خوب است پیش از اجاره خودرو، با قوانین سختگیرانه و فرهنگ مردم کیش آشنا شوید.

در خیابان های کیش، حداکثر سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت است و نمی توان لذت سوار شدن بر خودروهای اسپرت را تجربه کرد مگر آنکه در اتوبانی باشید که فاصله مناسبی تا دوربین داشته و پلیس نیز در حوالی وجود ندارد تا بتوانید چند ثانیه صدای غرش و شتاب بی نظیر خودرو را تجربه کنید.

از دیگر قوانین کیش، پرداخت جریمه است. اگر در کیش جریمه شدید، تا زمانی که جریمه را پرداخت نکرده اید نمی توانید از جزیره خارج شوید چراکه تمام جریمه هایی که در کیش ثبت می شوند، در خود جزیره می بایست پرداخت شوند هرچند اکثر جاهایی که خودرو اجاره می دهند، مبلغی را دریافت می کنند تا در صورت جریمه شدن از آن مبلغ کم کنند. یکی دیگر از قوانین کیش که برای اکثر رانندگان دردسر ایجاد می کند بوق زدن است چراکه به عادت تبدیل شده و در کیش، بوق زدن در تمام نقاط ممنوع می باشد.

از قوانین که بگذریم به فرهنگ رانندگی مردم کیش می رسیم. شاید در شهرهای دیگر بخصوص کلانشهرها اولویت با کسی است که زودتر وارد میدان شده و جلوتر از خودرویی قرار بگیرد که در داخل میدان است اما در کیش، مردم می دانند که اولویت با خودروی داخل میدان بوده و می بایست توقف کامل کنند تا خودرو از میدان خارج شود. این فرهنگ رانندگی در کیش باعث شده تصادفات بسیاری در جزیره رخ دهد.

اجاره اقامتگاه در کیش

در کیش هتل های بسیاری وجود دارد و تبدیل به یکی از بهترین و پرسودترین سرمایه گذاری ها در کیش شده است. مسافرانی که قصد دارند در کیش به سراغ هتل ها بروند همواره هزینه های بالایی را برای هرشب اقامت در هتل ها پرداخت می کنند و می بایست قوانین خاصی را هم رعایت کنند که برخی از گردشگران چندان با این قوانین راحت نیستند اما در ازای پرداخت هزینه گزاف به هتل، از امکانات و خدمات مختلفی هم بهرمند خواهند شد.

در شرایط کرونایی امروز، با اینکه هتل ها موارد بهداشتی را هم رعایت می کنند اما به دلیل ازدحام جمعیت در هتل، افراد زیادی هستند که به سراغ اجاره ویلا در کیش می روند. اجاره ویلا نه تنها هزینه به مراتب کمتری نسبت به هتل ها دارد بلکه قوانین خاص هتل ها را هم نداشته و مسافران در آسایش، رفاه و امنیت مطلوبی قرار خواهند گرفت.

چرا از لوکس ویلا در کیش خانه اجاره کنیم؟

در شرایط کنونی، رعایت بهداشت در خانه ها، سوئیت ها، آپارتمان ها و پنت هاوس هایی که لوکس ویلا در کیش اجاره می دهد اولیت اول را داشته و لوکس ویلا تا پایان ضدعفونی کردن اقامتگاه هایش اجازه ورود مسافری را نمی دهد. همچنین در لوکس ویلا می توانید تنوع بالایی را از انواع اقامتگاه ها در کیش مشاهده کنید که برای رزرو آن ها، تنها یک تماس با کارشناسان کافیست تا متناسب با هر بودجه و سلیقه ای بهترین اقامتگاه خود را برای سفر به کیش اجاره کنید.

Share