فرمانده انتظامی آستارا خبر داد:

نزاع و درگیری در آستارا به علت‌ عدم توافق قیمت خرید پسته | فروشنده به بیمارستان منتقل شد

سرهنگ عبدالعلی شعبانی، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری عامل نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری عامل نزاع و درگیری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی با اشاره به اینکه مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس آرامش برای مردم همواره در دستور کار مجموعه انتظامی قرار دارد اظهار داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی این آرامش و امنیت را به خطر بیندازد.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری بین ۲ نفر در یکی از خیابان‌های شهرستان آستارا، ماموران انتظامی بلافاصله جهت بررسی موضوع به آدرس این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه با حضور پلیس در محل مورد نظر و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فردی به علت‌ عدم توافق قیمت خرید پسته با یک فروشنده درگیر شده و او را مورد ضرب و شتم قرار داده، افزود: متهم این پرونده دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مقام انتظامی از انتقال فرد مضروب به دلیل جراحت ایجاد شده به بیمارستان خبر داد و تصریح کرد: حال عمومی این فرد مساعد گزارش شده است.

سرهنگ شعبانی بیان داشت: متهم ۳۲ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

Share