مسابقه کسب درآمد از فروش فایل در فایل ناب با جوایز میلیونی

با شرکت در مسابقه فروش فایل سایت فایل ناب، علاوه بر اینکه درآمد میلیونی کسب می کنید، ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان جایزه نقدی و یک سایت هدیه هم دریافت خواهید کرد.

به گزارش فایل ناب، کسب درآمد از فروش فایل یکی از روش های جذاب و پردرآمدی است که به دلیل سادگی و مزایایی که دارد، افراد زیادی این روش را برای کسب درآمد اینترنتی انتخاب کرده اند و بسیاری از این افراد نیز توانسته اند درآمدهای قابل توجهی را از این کار کسب کنند.

می توان گفت که بزرگترین مزیت این روش درآمدی این است که شما به عنوان فروشنده فایل، هر فایل را فقط یک بار تولید و آماده می کنید و پس از آن می توانید این فایل را به هزاران نفر بفروشید، بدون اینکه نیاز باشد هر بار فایل را برای مشتریان ارسال کنید؛ زیرا سایت ها این خدمات را بصورت اتوماتیک به مشتریان ارائه می کنند. به‌این‌ترتیب زمان آزاد بیشتری برای ساخت فایل های جدید خواهید داشت و می توانید میزان فروش و درآمد خود را چند برابر کنید.

 images_1662358031.jpg

چه فایل هایی را می توانیم در اینترنت بفروشیم؟

تقریبا هر فایلی که ارزش خرید داشته باشد را می توان فروخت و فایل هایی که اطلاعات ارزشمندتری دارند و البته توضیحات کاملتری برایشان نوشته شده، فروش خوبی را به دنبال خواهند داشت، بخصوص اگر تبلیغات خوبی برای این فایل ها صورت گرفته باشد.

فایلهای دانشجویی و فایلهای آموزشی بیشترین سهم فروش را به خود اختصاص داده اند و اگر بتوانید در زمینه ای که خودتان تخصص دارید، فایلهای آموزشی و محصولات دانلودی تولید کنید، امکان کسب درآمد بالایی را خواهید داشت. با این حال بسیاری از فروشندگان فایل علاقمندند که بدانند چه فایل هایی فروش بیشتری دارند، تا این فایل ها را تولید کرده و برای فروش ثبت کنند. به همین جهت لیست زیر را آماده کرده ایم تا دید روشنتری نسبت به این موضوع داشته باشید:

اینگونه فایلها فروش بیشتری دارند:

دوره های آموزشی مختلف (آموزش مهارت های فردی، آموزش نرم افزارها، آموزش های کسب و کار، آموزش های مدیریتی، آموزش های مرتبط با هنر و …)، فایل های صوتی آموزشی، فیلم و سریال های خانگی، کتاب های الکترونیکی ، فایل های دانشجویی و دانش آموزی (پاورپوینت، تحقیق، پروژه دانشجویی، جزوه، نمونه سوال، گزارش کار و …)، مقالات، طرح های توجیهی، نرم افزارها و بازی های کامپیوتری و موبایلی، فایل های آماده (نقشه ساختمان، نقشه های تاسیسات برقی و مکانیکی و فنی و …)، تصاویر گرافیکی آماده و قابل ویرایش (بنر، موشن گرافیک و …)، کدهای آماده (قالب سایت و وبلاگ و …) و …

images_1662358375.jpg

روش های کسب درآمد از فروش فایل دانلودی

همانطور که گفته شد، به دلیل درآمد بالایی که این روش به همراه دارد، سایت های زیادی در زمینه فروش فایل شروع به فعالیت کردند که این سایت ها به دو بخش سایت های شخصی و سایت های همکاری در فروش فایل تقسیم می شوند که درباره هر کدام توضیحاتی را ارائه می کنیم.

سایت های شخصی فروش فایل

اگر با سئو و تبلیغات اینترنتی آشنایی کامل دارید و می توانید هزینه های سئو و تبلیغات را بپردازید، استفاده از سایت شخصی برای فروش فایل را به شما پیشنهاد می کنیم. زیرا تمام درآمد حاصل از فروش فایلهایتان به حساب خودتان واریز می شود. البته باید مسائل مالیاتی را نیز در نظر بگیرید و مالیات حاصل از درآمدتان را پرداخت کنید.

سایت های همکاری در فروش فایل

اما اگر سرمایه کافی برای هزینه های تبلیغات و سئو را ندارید و یا اینکه نمی خواهید درگیر مسائل مالیاتی شوید، بهترین گزینه برای شما استفاده از سایت های همکاری در فروش فایل ناب و درآمد برتر و امثال اینهاست.

این سایت ها به شما یک فروشگاه فایل رایگان ارائه می کنند که می توانید محصولات دانلودی خودتان را در فروشگاهتان منتشر نموده رو بفروشید و فقط در صورتی که فروشی داشته باشید، مبلغی را به عنوان کارمزد برداشت می کنند و در صورتی که محصولات دانلودی شما به فروش نرسند، هیچ هزینه ای به این سایت ها نمی پردازید. در واقع با استفاده از این سایت ها، نیاز به هیچ سرمایه مالی ندارید و نگران از دست رفتن سرمایه هم نخواهید بود.

علاوه بر این، لازم نیست که با اصول سئو و تبلیغات اینترنتی آشنا باشید، زیرا هم خود سایت فایل ناب و درآمد برتر برای فروش فایل های شما تبلیغات می کنند تا درآمد بیشتری داشته باشند و هم بازاریاب های این سایت ها که در زمینه تبلیغات محصولات دانلودی تجربه بالایی دارند، محصولات شما را تبلیغ می کنند تا بتوانند فروش بیشتری داشته باشند و پورسانت بیشتری هم کسب کنند.

نکته بعدی اینکه با فعالیت در سایت های همکاری در فروش فایل، خودتان را درگیر مسائل مالیاتی نمی کنید، زیرا پرداخت مالیات بر عهده مدیران این سایت ها است و بخشی از کارمزدی که برای سفارشات برداشت می شود را به عنوان مالیات پرداخت می کنند.

images_1662358159.jpg

مسابقه کسب درآمد از فروش فایل با جوایز نقدی بدون قرعه کشی

اگر با فایل ناب و درآمد برتر آشنا باشید، حتما می دانید که این سایت ها مسابقات دوره ای زیادی را برای فروشندگان فایل و همچنین برای بازاریاب های سایت برگزار کرده اند و تا کنون جوایز نقدی زیادی را به نفرات برتر اهدا کرده اند.

در همین راستا چهاردهمین دوره مسابقات فایل ناب نیز با عنوان کسب درآمد فراتر از انتظار از فروش فایل برگزار خواهد شد که فروشندگان فایل این فرصت را دارند که علاوه بر درآمدی که از این کار به دست می آورند، جوایز میلیونی این مسابقه را نیز دریافت کنند و همچنین یک سایت حرفه ای به عنوان هدیه از فایل ناب دریافت کنند.

نکته جذاب این مسابقه این است که این جوایز و هدایا بدون قرعه کشی به نفرات برتر اهدا می شود و محدودیتی در تعداد نفرات برتر وجود ندارد. در واقع تمام کاربرانی که بتوانند به حدنساب امتیازات برسند، جوایز تعیین شده را دریافت می کنند.

ضمنا جوایز در ۶ سطح اهدا می شود تا هم فروشنده های عادی و هم فروشنده های حرفه ای بتوانند با توجه به میزان فعالیتاشان، امتیاز هر کدام از سطح ها را کسب کنند و به تناسب همان سطح، جوایز ویژه ای را دریافت کنند.

با شرکت در مسابقه فروش فایل سایت فایل ناب، علاوه بر اینکه درآمد میلیونی کسب می کنید، این فرصت را دارید که ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان جایزه نقدی و یک سایت هدیه هم دریافت کنید.

images_1662358136.jpg

جوایز مسابقه فروش فایل در فایل ناب

جوایز نقدی: با شرکت در این مسابقه و افزایش امتیازات خود، می توانید از ۲۵۰,۰۰۰ تومان تا ۳,۱۰۰,۰۰۰ تومان جایزه نقدی دریافت کنید و میزان جایزه نقدی شما براساس میزان امتیازی که کسب کرده اید، تعیین می شود.

طراحی سایت همراه با هاست و دامنه رایگان: علاوه بر جوایز نقدی، می توانید هاست و دامنه رایگان و یک سایت وردپرسی رایگان نیز به عنوان هدیه دریافت کنید. برای این منظور کافیست فقط به امتیاز تعیین شده برسید.

برای مشاهده جزییات بیشتر در خصوص جوایز این مسابقه، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

مسابقه فروش فایل

سخن پایانی

اگر برای تولید فایل ها و محصولات دانلودی به راهنمایی نیاز دارید، می توانید روی لینک بالا کلیک کنید و آموزش های تکمیلی مرتبط با ساخت فایل، نحوه عضویت و ساخت فروشگاه و سایر آموزش های مورد نیاز را دریافت کنید. همچنین می توانید از صفحه تماس با ما در سایت فایل ناب filenab.com و یا از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۹۲۶۸۲۶۲۰ با ما در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

images_1662358180.jpg

Share