خرید پریز کابینتی ارزان قیمت

شما می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی برق نت مراجعه کرده (barghnet.com) و تمامی محصولات مورد نظر خود را (ریسه شعاع ، چراغ خیابانی گلنور و پریز کابینتی ) ، خریداری نمایید. تمامی محصولات مورد نظر شما در رنگ ها و جنس های متنوع ، در این سایت موجود می باشد

تزیین و زیبا سازی خانه و محوطه ، کار چندان ساده ای نیست. اما یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها ، استفاده از قدرت روشنایی است. هرچه نورپردازی بهتری را ایجاد کنیم ، چشم های بیشتری خیره خواهند شد. شما می‌ توانید با استفاده از ریسه شعاع ، محوطه و نقاط تاریک خانه خود را روشن کرده و به جذابیت های آن بیفزایید. بسته به سلیقه و طرز فکر شما ، می توانید از ریسه های نوری و چراغ خیابانی گلنور ، جهت ایجاد فضایی دل انگیز و با نشاط ، استفاده کنید. ریسه ها ، در واقع نوار هایی هستند که از تعداد بسیار زیادی لامپ تشکیل شده اند و توسط یک مدار مشترک ، به هم وصل شده اند. برای آشنایی با مزایا و کارایی های این ریسه ها ، تا ادامه این مقاله همراه ما باشید. اگر تعداد وسایل برقی موجود در آشپزخانه شما زیاد بوده و توانایی متمرکز کردن آن ها را در یک نقطه ندارید ، بهتر است از پریز کابینتی کمک بگیرید. نصب تعدادی پریز در داخل کابینت های موجود در آشپزخانه ، امری بسیار منطقی به شمار می رود. این پریز ها به راحتی در دید افراد قرار ندارند ؛ اما استفاده از آنها در خانه هایی که کودکان کوچک دارند ، از ایمنی بیشتری برخوردار می باشد.

ریسه شعاع

ریسه شعاع و ویژگی های آن

در دنیای امروزی ، ریسه های ال ای دی ، اشکال جدید و همه کاره نورپردازی هستند. انواع و اشکال مختلفی از این ریسه ها وجود دارد ، اما در بیشتر موارد ، تمامی آن ها دارای ویژگی های مشترک زیر هستند ؛ تمامی لین ریسه ها ، متشکل از تعداد زیادی ساطع کننده LED منفرد که روی یک مدار باریک و انعطاف پذیر نصب شده اند و با برق DC ولتاژ پایین کار می کنند. در طیف گسترده ای از رنگ و روشنایی ثابت و متغیر موجود هستند و طول آن ها گاها به ۵ متر هم می رسد. همچنین دارای یک چسب دو طرفه هستند که این امکان را به مشتری می دهد تا در هر مکان دلخواهی بتواند آن را نصب کند.

ریسه

روشنایی ریسه شعاع بر چه اساسی تعیین می شود ؟

تعیین روشنایی ریسه های LED ، با استفاده از لومن های متریک تعیین می شود. برخلاف لامپ‌ های رشته‌ ای ، نوارهای LED مختلف می‌ توانند سطوح مختلفی از کارایی را داشته باشند. بنابراین درجه بندی وات ، در تعیین بازده نور واقعی معنی‌ دار نیست. روشنایی این ریسه ها ، معمولاً بر حسب لومن بر متر توصیف می شود. یک نوار LED با کیفیت خوب ، باید حداقل ۱۵۰۰ لومن در هر متر را ارائه دهد ؛ که تقریباً همان مقدار نور خروجی را با یک لامپ فلورسنت ارائه می دهد. روشنایی ریسه های نوری در درجه اول توسط سه عامل تعیین می شود ؛ خروجی نور و کارایی در هر ساطع کننده LED و تعداد LED که در هر ریسه به کار رفته است. باید مراقب ریسه های نوری ارزان قیمت باشید ؛ چرا که ممکن است ادعای روشنایی زیاد را داشته باشند ، اما در واقعیت به سرعت خراب شده و از کار بیفتند.

انواع رنگ های بکار رفته در ساخت این ریسه ها

چراغ های ریسه ای شعاع ، در رنگ های مختلف از جمله سفید ، موجود هستند. به طور کلی ، نور سفید مفید ترین و محبوب ترین گزینه برای کاربرد های نورپردازی داخلی است. در توصیف رنگ‌ ها و کیفیت‌ های مختلف رنگ سفید ؛ دمای رنگ (CCT) و شاخص رندر رنگ (CRI) ، دو معیاری هستند که باید در نظر داشته باشید. دمای رنگ معیاری است که به ما نشان می دهد ؛ رنگ نور مورد نظر ما “گرم” یا “سرد” به شمار می رود. درخشش ملایم یک لامپ رشته ای سنتی ، دارای دمای رنگ پایین می باشد ، در حالی که سفید روشن و روشنایی نور طبیعی روز ، دارای دمای رنگ بالا هستند. رندر رنگ معیاری است که نشان می دهد رنگ ها در زیر منبع نور چقدر دقیق ظاهر می شوند. در زیر ریسه های نوری ، رنگ‌ ها ممکن است مخدوش ، شسته شده و غیر قابل تشخیص به نظر برسند. محصولات نوری با CRI بالا ، نوری را ارائه می دهند که به اشیاء اجازه می دهد تا در زیر یک منبع نور ایده آل (مانند لامپ هالوژن یا نور طبیعی روز) ، به شکل و‌ رنگ واقعی خود ظاهر شوند.

برق نت

مزایای استفاده از چراغ خیابانی گلنور

استفاده از چراغ های خیابانی ، یکی از مهمترین شیوه های افزایش امنیت در معابر شهری می‌ باشد. روشنایی خیابان ها ، مزایای مهمی را به همراه دارد. می توان از آن برای ارتقای امنیت در مناطق شهری و افزایش کیفیت زندگی استفاده کرد. روشنایی خیابان همچنین ایمنی رانندگان ، سواران و عابران پیاده را افزایش خواهد داد. تنها یک چهارم کل مسافرت های رانندگان خودرو ، بین ساعات ۷ بعدازظهر تا ۸ صبح صورت می‌ گیرد. با این حال ، همین زمان اندک ، حدود ۴۰ درصد از تصادف های کشنده را به خود اختصاص داده است.عابران پیاده و کاربران آسیب پذیر جاده نیز ، از کاهش دید در تاریکی رنج می برند. به همین دلیل باید راه هایی برای کاهش خطر ، برای همه کاربران جاده در ساعات تاریکی یافت. شما می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی برق نت مراجعه کرده (barghnet.com) و تمامی محصولات مورد نظر خود را (ریسه شعاع ، چراغ خیابانی گلنور و پریز کابینتی ) ، خریداری نمایید. تمامی محصولات مورد نظر شما در رنگ ها و جنس های متنوع ، در این سایت موجود می باشد.

Share