دیارمیرزا گزارش می‌دهد؛

محمدباقر باقرزاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان می‌شود؟!

از روز گذشته درحالی شایعه استعفای حسین مصطفی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در برخی شبکه‌های مجازی پیچیده که در محافل سیاسی از چند گزینه به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی مصطفی‌پور نام برده می‌شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، این روزها گمانه زنی‌ها نسبت به تغییر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزایش یافته است.

در همین راستا از روز گذشته نیز شایعه استعفای حسین مصطفی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در برخی شبکه‌های مجازی پیچیده است که بررسی‌های دیارمیرزا نشان می‌دهد، عدم موفقیت او با انتقال پرونده‌اش از سپاه پاسداران به وزارت کشور به این شایعات دامن زده است و همین موضوع سبب شده که ادامه حیات کاری او در استانداری گیلان نیز با اما و اگر رو به رو شود.

از سوی دیگر در محافل سیاسی از چند گزینه به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی مصطفی‌پور نام برده می‌شود که جدی‌ترین آن‌ها محمد باقرزاده مدیرکل کنونی صدا و سیمای مرکز گیلان است.

باقرزاده از جمله مدیران بومی استان است که پیش از این نیز گمانه زنی‌های زیادی نسبت به انتصاب او در مناصب مدیریتی استان صورت گرفته بود.

گفتنی است، سال ۱۴۰۲ شاهد برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهیم بود و وظیفه معاونت سیاسی در برگزاری انتخابات سنگین است.

Share