دیارمیرزا گزارش می دهد؛

شنیده ها؛ آغاز انتصابات جدید توسط دکتر عباسی در استانداری گیلان

در روزهای آِنده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان، مدیرکل دفتر استاندار، روابط عمومی و بین الملل و همچنین مدیرکل حراست استانداری گیلان منصوب می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، استانداری گیلان طی روزهای آینده مدیران جدیدی به خود خواهد دید.

در همین راستا براساس شنیده‎های دیارمیرزا از منابع آگاه در روزهای آینده جمشید محمدی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان منصوب و جایگزین کیمیا تنهایی در این سمت خواهد شد.

دکتر جمشید محمدی از جمله نیروهای باتجربه و کارآزموده استان گیلان است که هم اکنون مدیرکلی بیمه سلامت گیلان را برعهده دارد.

در سابقه کاری “محمدی” همچنین معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان و رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ گیلان دیده می شود.

به گزارش دیارمیرزا؛ همچنین حسین محمدیان، معاون سابق فرمانداری شهرستانهای سیاهکل و املش به عنوان مدیرکل دفتر استاندار، روابط عمومی و بین الملل منصوب می شود.

در سابقه کاری محمدیان که اصالتا اهل روستای گورج املش و از جمله مدیران با تجربه و پاکدست و آشنا به وزارت کشور است، همچنین معاونت اداره آموزش و پرورش رودسر دیده می شود.

گفتنی است، محمدیان از جمله افراد نزدیک، مورد وثوق و اعتماد استاندار گیلان است.

همچنین طی حکمی از سوی استاندار گیلان، به زودی یوسف لطفی‌نژاد ثانی که ریاست اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش استان گیلان را برعهده دارد، جایگزین رضا جمشیدی سه‌ساری در اداره کل حراست استانداری گیلان خواهد شد.

یوسف لطفی‌نژاد از جمله نیروهای متدین و شریف آموزش پرورش گیلان است که متولد ۱۳۴۸ در رودسر بوده و دارای ۲۶ سال سابقه آموزشی و مدیریتی در آموزش و پرورش است.

گفتنی است دیارمیرزا پیش از این از انتصاب حسین مصطفی پور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان خبر داده بود.

Share